  • 1. Data: 2017-08-04 17:45:29
    Temat: kamera/rejestrator w lusterku?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Co Wy na to:

    http://roadcampro.familysafetysupply.com

  • 2. Data: 2017-08-04 17:54:15
    Temat: Re: kamera/rejestrator w lusterku?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Srato. Od miliardów lat na Allegro. Montowano takie podczas II wojny
    > światowej do Łosia. Koło też wynajdziesz i wkleisz na grupę?

    :-)

    Podasz linka do takiej samej na Allegro?

    Chciałbym porównać ceny... tu masz ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
    kamer za $130 usd.

  • 3. Data: 2017-08-04 17:54:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    --
    LordBluzg(R)

  • 4. Data: 2017-08-04 18:01:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Co Wy na to:

    http://roadcampro.familysafetysupply.com
    ---
    Lusterko drga

  • 5. Data: 2017-08-04 18:16:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 17:54, Pszemol pisze:

    > :-)
    >
    > Podasz linka do takiej samej na Allegro?

    Łokurwa. Pokonałeś mnie ale podam ci linka do lepszych i takich samych.
    Musisz pamiętać że w Polsce bardzo często sprzęt (ten sam) ma różne
    nazwy i różne ceny.

    Około 247 000 wyników chyba ci wystarczy:

    https://www.google.pl/search?site=&source=hp&q=rejes
    trator+w+lusterku&oq=reje&gs_l=psy-ab.3.0.35i39k1j0i
    67k1j0i131i67k1j0i67k1.912.1563.0.2852.5.4.0.0.0.0.1
    52.302.0j2.2.0....0...1.1.64.psy-ab..3.2.297.0..0i13
    1k1.0lm6Y2ChyTU

    > Chciałbym porównać ceny... tu masz ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
    > kamer za $130 usd.

    Od 200 do 500zł. Nie kombinuj z "taką samą" tylko wybierz lepszą.

    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2017-08-04 18:27:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Łokurwa. Pokonałeś mnie

    :-)

    > ale podam ci linka do lepszych i takich samych.
    > Musisz pamiętać że w Polsce bardzo często sprzęt (ten sam) ma różne
    > nazwy i różne ceny.
    >
    > Około 247 000 wyników chyba ci wystarczy:

    Nie, podaj JEDNEGO linka, ale takiego którego OSOBIŚCIE sprawdziłeś, że
    jest to lepsza oferta niż dwa komplety dwu kamer 1080 (2x przód i 2x tył)
    potrafiące nagrywać cały dzień, z czujnikiem uderzenia i innymi
    wymienionymi w moim linku ficzerami za taką samą lub lepszą cenę.

> [...]
    1k1.0lm6Y2ChyTU

    > Od 200 do 500zł. Nie kombinuj z "taką samą" tylko wybierz lepszą.

    Podaj choć jednego linka z lepszą ofertą, skoroś taki mądry... tylko
    przeczytaj wpierw dokładnie co oferują, żeby nie było tak jak przy
    nasadkach do sondy lambda, gdzie pomyliłeś opis 1/2" i 3/8" do uchwytu
    grzechotki z calowym rozmiarem sześciokąta sondy :-)

  • 7. Data: 2017-08-04 18:47:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja na to ze pomysl dobry. Zadnych dodatkowych elementow, odpadajacych przyssawek itp.
    Do tego sa samochody co maja w mocowaniu lusterka albo niedaleko oswietlenie i jest
    skad wziac bezbolesnie prad.

  • 8. Data: 2017-08-04 19:11:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 18:27, Pszemol pisze:

> [...]
    > jest to lepsza oferta niż dwa komplety dwu kamer 1080 (2x przód i 2x tył)
    > wymienionymi w moim linku ficzerami za taką samą lub lepszą cenę.

    Kurwa, nie jestem czarnuchem od bawełny :D

    > tylko przeczytaj wpierw dokładnie co oferują, żeby nie było tak jak przy
    > nasadkach do sondy lambda, gdzie pomyliłeś opis 1/2" i 3/8" do uchwytu
    > grzechotki z calowym rozmiarem sześciokąta sondy :-)

    Ej, nie przeginaj. Chciałeś obrazek producenta, który oferuje klucze
    CALOWE i klucze METRYCZNE www.ognik.com/lambda.jpg i ci podałem.

    To TY własnoręcznie zjebałeś, odczytując że klucz CALOWY jest kluczem
    uniwersalnym również dla układu METRYCZNEGO. Pomimo że ci to wyjaśniłem,

    na czym polega napis na JPG (universal) z aukcji, to do dzisiaj nie
    przyznałeś się do błedu i nadal tniesz w chuja :)

    A tak w ogóle to zawsze rozbawiają mnie dyskusje o kamerach
    (rejestratorach) samochodowych "Wchuj HD" gdzie kompletnie nikt nie
    zwraca uwagi na czułość przetwornika i ilość klatek. Zwykła kamerka VCI
    (HD)za 150zł nie dość że potrafi pokonać ostatnie dyskusje to na dodatek
    w totalnych ciemnościach idealnie sobie radzi do 50m z nagrywaniem,
    gdzie numery rejestracyjne są widoczne beż żadnego problemu.

    Tym samym pozostawiam cię z problemem poszukiwania rejestratora, który
    kosztuje pisiąt groszy i jest w 10 zestawach+gratisy w postaci kamień z
    księżyca :)

    Pa.

    --
    LordBluzg(R)

  • 9. Data: 2017-08-04 19:17:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Ja na to ze pomysl dobry. Zadnych dodatkowych elementow, odpadajacych
    > przyssawek itp. Do tego sa samochody co maja w mocowaniu lusterka albo
    > niedaleko oswietlenie i jest skad wziac bezbolesnie prad.

    Tylko kabelek trzeba pociągnąć do tylnej klapy bagażnika do kamerki
    wstecznej. Chyba najlepiej to zrobić podsufitką?

  • 10. Data: 2017-08-04 19:45:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Kurwa, nie jestem czarnuchem od bawełny :D

    Jesteś czarnuchem od Allegro!

    No już, do roboty, nie obijaj się bo Cię zaraz wychłostam :-)

    > Ej, nie przeginaj. Chciałeś obrazek producenta, który oferuje klucze
    > CALOWE i klucze METRYCZNE www.ognik.com/lambda.jpg i ci podałem.

    No właśnie o tym obrazku mówię.
    Myślałeś, że strzałką 2 pokazujesz dowód na "calowość" tego dolnego
    kompletu nasadek. Tymczasem popełniłeś błąd pokazując tylko rozmiar
    grzechotek 3/8" i 1/2". Tymczasem rozmiar nasadek jakie zestaw zawiera
    opisany jest w lewym dolnym rogu, w milimetrach nie calach :-)

> [...]
    > w totalnych ciemnościach idealnie sobie radzi do 50m z nagrywaniem,
    > gdzie numery rejestracyjne są widoczne beż żadnego problemu.

    Który rejestrator Ty poleciłbyś zatem?

    > Tym samym pozostawiam cię z problemem poszukiwania rejestratora, który
    > kosztuje pisiąt groszy i jest w 10 zestawach+gratisy w postaci kamień z
    > księżyca :)

    Nie interesują mnie dodatki z Księżyca - bądźmy rozsądni...