    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kicad - co czytać?
    Date: Fri, 07 May 2010 12:24:09 +0200

    >>> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic822059.html
    php?t=1138871&highlight=bi...

    > No wlasnie jestem na etapie weryfikowania czy to co widze jest tym co
    > ma byc. W jednym z tutoriali wyczytalem ze trzeba elementy dodawac po
    > dwa bo raz dodaje sie sygnaly a raz zasilanie czy cos w ten desen. No
    > i troche mnie to straszy.

    Podaj w którym miejscu tutoriala to piszą.
    Przy okazji sprawdź jeszcze w obudowach czy napisy bądź zarysy obudowy
    nie wchodzą na pady bo mogą być problemy przy lutowaniu smd. Ja niektóre
    "zewnętrzne" biblioteki musiałem przerabiać. Napis przestawisz i
    pomniejszysz na projekcie pcb, ale obudowę to już musisz przeedytować.
    Z kolei przy rysowaniu schematu czasami nie chciał mi przyjąć numeru
    elementu. To znaczy na schemacie był ale we właściwościach go nie było
    (czyli było na przykład C?) i wywalało błąd na etapie generowania
    listy. Czasami musiałem usunąć element i wstawić ponownie. Ale nie chcę
    Cię nadmiernie straszyć. To się zdarzało z dwoma trzema elementami na 100.

    MD