  • Data: 2012-09-25 22:39:55
    Temat: Re: kiedy w Lidlu ladowarki samochodowe ??
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k3t4d6$ema$...@n...news.atman.pl...

    > Może warto poszukać czegoś z Yato? Za 300zł kupi się naprawdę dobry
    > sprzęt.

    Prostownik kupuje się zazwyczaj, jak aku nie wydala.
    Za 300 zł to można kupić nowy aku i pewnie zdecydowana większość która
    zdecydowałaby się na taki wydatek (zamiast podładowania aku najniższym
    kosztem), tak by właśnie zrobiła.
    Wtedy zakup prostownika w tym konkretnym momencie staje się często zbędny.