-
X-Received: by 2002:a25:868b:: with SMTP id z11mr49434144ybk.108.1597176258563; Tue,
11 Aug 2020 13:04:18 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:868b:: with SMTP id z11mr49434144ybk.108.1597176258563; Tue,
11 Aug 2020 13:04:18 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postn
ews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 11 Aug 2020 13:04:18 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5f32f584$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=89.70.34.193;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.34.193
References: <5f268da3$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<7...@g...com>
<0...@g...com>
<7...@g...com>
<5f32db0e$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5f32f584$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: klasyfikacja użytkowników hulajnóg elektrycznych
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Tue, 11 Aug 2020 20:04:18 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2512
X-Received-Body-CRC: 1289788055
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682468
[ ukryj nagłówki ]On Tuesday, August 11, 2020 at 9:46:15 PM UTC+2, J.F. wrote:
> Ale nie wolno korzystac z telefonu w czasie jazdy :-P
Jeśli zamocowana na uchwycie i nie trzeba po nim klikać to mozna ;)
> >A jak głupi odwali jakiś numer to zabiorą na miejscu hulajnogę do
> >ekspertyzy i ustala czy ma podkręcona prędkość.
>
> A ona bedzie sterowana telefonem :-
Dokładnie, te ograniczenia mogą być na wiele sposobów zrobione, w Krk zdaje sie
wypozyczalnie ograniczaja predkosc hulajnog w centrum uzywajac pozycji z GPSa...
Jesli beda brali pod uwage np. max moc silnika, to sporo obecnie uzywanego sprzetu
bedzie sie na smietnik nadawalo, znaczy sie "do uzytku poza drogami publicznymi"... a
w sumie tak jest skonstruowana definicja rowerow elektrycznych...
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.20 22:52 4...@g...com
- 26.08.20 20:00 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=