  • 1. Data: 2020-08-02 11:55:48
    Temat: klasyfikacja użytkowników hulajnóg elektrycznych
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    Jaki jest na dzień dzisiejszy stan klasyfikacji użytkowników
    elektrycznych hulajnóg: czy wciąż są oni pieszymi, czy może już
    obowiązuje prawo, według którego są kierującymi pojazdem silnikowym?

  • 2. Data: 2020-08-02 14:45:49
    Od: 4...@g...com

    Dalej jestem pieszym bez prawa poruszania się po drogach dla rowerów.

  • 3. Data: 2020-08-02 21:36:29
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Zwoje mózgowe parlamentarzystów są zawiłe więc i powoli myślą ;-)

    https://www.electrive.net/2017/01/03/e-roller-duerfe
    n-radwege-in-deutschland-benutzen/

    2017r Niemcy zezwalają na poruszanie się po drogach rowerowych limit 25 km/h

    Czy nasze melepety to ogarną ? Pytanie retoryczne oczywiście :-)

  • 4. Data: 2020-08-02 22:02:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Aug 2020 12:36:29 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    > 2017r Niemcy zezwalają na poruszanie się po drogach rowerowych limit 25 km/h

    > Czy nasze melepety to ogarną ? Pytanie retoryczne oczywiście :-)

    U nas nie ma problemu, bo policjanci sie nie czepiaja e-hulajnogi ...
    chyba nigdzie, a na DDR to juz prawie na pewno nie :-)

    Projekt odpowiedniej ustawy chyba byl, ale jakos ugrzazl.
    A Zenek tak sie cieszyl, ze mu ulubiony rzad szybko zatwierdzi :-)

    A propos - nad morzem popularne elektryczne skutery, miesci to z 1.5
    osoby, kola szerokie na 20cm, 40-50 zl/h kosztuja, jezdza dorosli,
    jezdza dzieci ... bez kaskow - i nikogo to nie interesuje :-)

    np http://hulajznami.pl/

    J.

  • 5. Data: 2020-08-02 23:25:14
    Od: 4...@g...com

    Kiedy się JF cieszyłem? Budzik twoim idolem się zrobił i chcesz mu dorównać? Dla mnie
    jest dobrze tak jak jest i będzie dobrze tak jak ma być.

  • 6. Data: 2020-08-02 23:33:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Aug 2020 14:25:14 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
    > Kiedy się JF cieszyłem?

    A to juz tak ... dawno temu :-)

    >Budzik twoim idolem się zrobił i chcesz mu dorównać? Dla mnie jest dobrze tak jak
    jest i będzie dobrze tak jak ma być.

    A jak ma byc i kiedy ?

    Bo na razie to tak jakby nielegalnie jezdzisz :-)

    Co sie moze okazac bardzo istotne w razie wypadku ...

    J.

  • 7. Data: 2020-08-03 11:07:32
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --A propos - nad morzem popularne elektryczne skutery, miesci to z 1.5
    osoby, kola szerokie na 20cm, 40-50 zl/h kosztuja, jezdza dorosli,
    jezdza dzieci ... bez kaskow - i nikogo to nie interesuje :-)

    dobry policjant to spiacy policjant ale jak juz pisales nieciekawie sie robi jak np
    kogos potracisz czy stluczke zaliczysz :-)

  • 8. Data: 2020-08-03 14:34:37
    Od: 4...@g...com

    Kłamiesz że się cieszyłem co najwyżej jak ktoś spytał to odpisałem co wiedziałem z
    onanetu czy innego gówna. Jak się tak będziesz bezinteresownie przypierdalal to ci to
    w krew wejdzie i przypierdolisz się do kogoś w realu. Zajebie ci w durny ryj i tak
    się skończy twoja kariera przypierdalacza. Masz jakiś problem z garem że ciągle
    uśmieszki wstawiasz do tekstu? A może ty tym wesołym facetem jestes, tym co się
    wszyscy z niego śmieją. Jeszcze się nie nauczyłeś że wiem że jesteś trollem, do tego
    bardzo marnym. Szanse że mnie wciągniesz w jakiś swój plan są tak małe że nie
    istnieją.

  • 9. Data: 2020-08-03 15:22:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f268da3$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    user zhbick pisze tak:

    > Jaki jest na dzień dzisiejszy stan klasyfikacji użytkowników
    > elektrycznych hulajnóg

    duże dzieci

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 10. Data: 2020-08-03 16:57:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.08.2020 o 15:22, PiteR pisze: