  • Data: 2011-05-26 22:48:31
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-24 22:34, masti pisze:

    > to chodź się przejechać. Zobaczysz ile razy będą nas chcieli zabić mimo,
    > że będziemy jechać zgodnie z przepisami.

    Ej, no to ja nie wiem, czerwony dywan mam na szosie abo co.

    Po Wawie od chyba 2 jak nie 3 lat motocyklem jezdzi sie w ruchu miejskim
    generalnie dobrze. Auta robia miejsce, za wyjatkiem paru co to sie nie
    wiem zagapia albo cos. Ale, ale od tamtego roku nie spotkalem jednego
    aktu ewidentnego chamstwa, jednego. Nawet sztuczki ze spryskiwaczem.

    A latam prawie codziennie w sezonie przez cala Wawe, od 2000 roku.

    Moje latanie reprezentuje powiedzmy kreatywne korzystanie z Kodeksu
    Drogowego, natomiast nie wierze w KD takze w sensie bezwzglednego
    oczekiwania zgodnego z nim zachowania wszystkich innych (OK, w pewnych
    granicach , nie zakladam ze ktos pojedzie pod prad itd...) ale bardzo
    sie przygladam samochodom przede mna, po ktorych widac ze albo pojada
    tak ze Ci pasuje, albo zamierzaja wjechac tu i tu ale jeszcze nie
    wlaczyly kierunkowskazu, albo nic nie wiadomo i trzeba na chwile
    odpuscic, pomrugac swiatami itp...

    Fakt, pierwsze lata to tez mialem wrazenie ze chca mi krzywde zrobic,
    ale po pierwsze mialem inna ocene sytuacji, po drugie wtedy w Wawie
    zobaczyc moto raz na tydzien to bylo swieto, po trzecie kierowcy tez
    inaczej jezdzili wzgledem innych aut.

    > PS: za stary jestem na latanie na ścigaczu łamiąc przepisy.

    IMO jezdzenie w stadzie aut jest bardziej niebezpieczne od lycha,
    wyrzedzanie, omijanie na swiatlach, lycha i znowu...

    KJ