  • 1. Data: 2019-12-14 12:39:58
    Temat: Re: kolory
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 13.12.2019 09:22, J.F. wrote:
    > https://youtu.be/M1t0egTZY44?t=840
    >
    > Tego efektu nie znalem.

    Oglądałem to dosłownie dzień wcześniej. YT podrzuca hurtowo?
    No to mamy podobne profile na YT.
    Albo Google AI wymknęło się już spod kontroli ;)
    Albo telepatia ;) - to akurat słaba przesłanka, ale mam też dużo mocniejsze.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2019-12-17 15:49:17
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 14 grudnia 2019 05:40:01 UTC-6 użytkownik Mirek napisał:

> [...]
    > Albo Google AI wymknęło się już spod kontroli ;)
    > Albo telepatia ;) - to akurat słaba przesłanka, ale mam też dużo mocniejsze.

    Google promuje te same filmy wielu ludziom ktorzy podpadaja pod te same kategorie.

    Mi ostatnio wrzuca filmy ludzi zyjacych w vanach, jakies wycinki z filmow (star trek
    i cos tam jeszcze), filmiki z historiami z reddita czytanymi przez narratora, o
    scottym kilmerze i joshua fluke juz nawet nie wspominam...

    Te czasy kiedy google sugerowal video zwiazane z tym co sie aktualnie oglada juz
    dawno minely...