    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koncowka gwarancji
    Date: Sat, 20 Mar 2010 15:37:31 +0100

    wiadomości news:Xns9D417D6C84853budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik P_ablo o...@o...pl ...

    > to rzeczywiscie dodaje uroku i dodatkowo odnisi walor humorystyczny :)

    faktycznie, ale bardziej smieszy podejscie komentujacego w ten sposob niż
    posiadanie diesla ktory przejechal 30 000 w ciagu 2 lat.
    bo niby co w tym zlego?

    ktos lubi, ma, uzywa, chcial klekota, i moze slobie nawet rocznie 5000
    przejechac, czy jak ktos w ciagu 2 lat zrobi 80 000 benzyna to radosne jest
    to że dieslem by "zaosczedzil"?

    mialem pierwszego diesla ktorym robilismy okolo 10000 - 12000 rocznie, i
    bylo dobrze. potem mialem lpg, gdzie zrobilem w 6 miesiecy o już taka
    ilosc. teraz znowu mam diesla, i wątpie bym robil znacznie wiekszy przebieg
    roczny niż 12000 15000.

    jakos mam chyba inne poczucie humoru bo niebawi mnie to że ktoś dieslem
    rocznie robi 8 czy 5 czy 15 tysiecy. albo że instaluje lpg by robic przebieg
    15 000 w skali roku.
    lubi, chce, uważa że mu sie to oplaca, raczej malo zabawne i urocze.

    --
    Pozdrawiam, Bartek