eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec GVO › Re: koniec GVO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec GVO
    Date: Fri, 12 Mar 2010 13:39:02 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <hndcl5$jp6$1@news.onet.pl>
    References: <hnd29u$67t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: abpt75.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268397541 20262 83.8.61.75 (12 Mar 2010 12:39:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 12:39:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263621
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hnd29u$67t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > za onetem:
    > W autach będzie można montować tylko oryginalne części, skończą
    > się także wielomarkowe salony samochodowe - informuje "Dziennik
    > Gazeta Prawna" o unijnej dyrektywie.

    > Jeszcze 8 lat temu Komisja Europejska zliberalizowała rynek
    > motoryzacyjny, zezwalając na instalowanie w autach
    > nieoryginalnych części zamiennych bez utraty gwarancji
    > producenta. Rozporządzenie, znane jako GVO, zezwalało też na
    > sprzedawanie kilku marek aut w salonach. Dzięki temu klient mógł
    > taniej zapłacić w warsztatach za części i miał większy wybór
    > wśród marek w salonach.

    Z tym ze o ile pamietam, to to rozporzadzenie zakazywalo
    zakazywania.
    A teraz znow bedzie mozna wprowadzac ograniczenia i w serwisach i
    wylacznosci w umowach z dealerami.

    Ja tam mysle ze dealer z wysoka sprzedaza bedzie tolerowany nawet
    jak bedzie wielobrandowy.
    Choc moze i on dostanie ciekawe propozycje .. a moze nawet i takie
    "nie do odrzucenia".

    > Teraz to się skończy. Od czerwca tego roku rozporządzenie GVO ma
    > zostać zniesione. Zdaniem gazety, będzie to kosztowało polskich
    > kierowców ok. 3 mld zł rocznie.
    > Trzeba dbac o koncerny samochodowe i ASO. Teraz beda jeszcze
    > krocej strzyc baranki :)

    To rozporzadzenie chyba od poczatku mialo jakas date waznosci.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: