-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: koniec GVO
Date: Fri, 12 Mar 2010 13:39:02 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <hndcl5$jp6$1@news.onet.pl>
References: <hnd29u$67t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: abpt75.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1268397541 20262 83.8.61.75 (12 Mar 2010 12:39:01 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 12:39:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263621
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hnd29u$67t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> za onetem:
> W autach będzie można montować tylko oryginalne części, skończą
> się także wielomarkowe salony samochodowe - informuje "Dziennik
> Gazeta Prawna" o unijnej dyrektywie.
> Jeszcze 8 lat temu Komisja Europejska zliberalizowała rynek
> motoryzacyjny, zezwalając na instalowanie w autach
> nieoryginalnych części zamiennych bez utraty gwarancji
> producenta. Rozporządzenie, znane jako GVO, zezwalało też na
> sprzedawanie kilku marek aut w salonach. Dzięki temu klient mógł
> taniej zapłacić w warsztatach za części i miał większy wybór
> wśród marek w salonach.
Z tym ze o ile pamietam, to to rozporzadzenie zakazywalo
zakazywania.
A teraz znow bedzie mozna wprowadzac ograniczenia i w serwisach i
wylacznosci w umowach z dealerami.
Ja tam mysle ze dealer z wysoka sprzedaza bedzie tolerowany nawet
jak bedzie wielobrandowy.
Choc moze i on dostanie ciekawe propozycje .. a moze nawet i takie
"nie do odrzucenia".
> Teraz to się skończy. Od czerwca tego roku rozporządzenie GVO ma
> zostać zniesione. Zdaniem gazety, będzie to kosztowało polskich
> kierowców ok. 3 mld zł rocznie.
> Trzeba dbac o koncerny samochodowe i ASO. Teraz beda jeszcze
> krocej strzyc baranki :)
To rozporzadzenie chyba od poczatku mialo jakas date waznosci.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 rezystor 3 omy 400W
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Senior Account Manager <=