-
Data: 2010-02-21 15:22:50
Temat: Re: kontrolka check engine - co przyczyną?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]karkow pisze:
>
> "roberts" <r...@p...net> wrote in message
> news:hlr4nd$n5i$1@node1.news.atman.pl...
>>
>> Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>> news:hlr3nk$bl8$1@news.onet.pl...
>>>> To jest na pewno problem z sonda, auto nie musi duzo wiecej palic
>>>> badz tez swirowac z obrotami. Sonda moze nie pracowac w pelnym
>>>> zakresie. Miernik w dlon ew. oscyloskop i wszystko bedzie jasne.
>>>>
>>>> Ew. jezeli auto jest wyposazone w dwie sondy, przed i za
>>>> katalizatorem moze to oznaczac przytkany lub rozyspany katalizator.
>>>
>>> dokladnie - ma dwie sondy. Ja chyba tez sklaniam sie ku sprawdzeniu
>>> sondy bo jesli to bylby katalizator to by chyba nie przeszlo testu
>>> spalin - czy sie mylę?;-)
>>
>> na 100% przejdzie bez problemu : ) spaliny beda w normie.
>
> spaliny bedą w normie mimo przytkanego/zużytego/rozsypanego katalizatora?
Pytanie jaką normę masz na myśli.
Bo normy spełniają i dwusuwowe Syrenki, Maluchy jak i najnowsze
samochody - kwestia tylko taka, że są to różne normy.
Niedziałanie katalizatora pogorszy Ci spaliny, co nie znaczy że te
spaliny będą jakieś bardzo złe - np. samochód który fabrycznie spełniał
Euro3 teraz może spełnia np. Euro1.
W dodatku jeżeli przyjedziesz dobre nagrzanym wydechem, to pomimo jakiś
tam problemów z katalizatorem spaliny mogą być całkiem dobre.
Właśnie po to samochód ma dwie lambdy żeby sprawdzić czy katalizator
działa czy nie.
Teoretycznie może to być wina którejś (jeżeli nie zauważyłeś wzrostu
zużycia paliwa, to stawiam na tą drugą) z sond, ale najprawdopodobniej
zdechł już katalizator, bo to nie jest wieczny element, a podlega
normalnemu zużyciu.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.10 17:47 kml
- 21.02.10 19:10 Axel
- 21.02.10 19:33 Czarek Daniluk
- 22.02.10 01:27 Jackare
- 23.02.10 03:33 Konci
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=