  • Data: 2020-06-24 12:20:01
    Temat: Re: kto kłamie?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cholera wie, lata temu widziałem na poczcie książkę "Lewandowski" (piłkarz taki) -
    proces decyzyjny u mnie długi, na drugi dzień nie
    było, zwykle czekając do panięki z okięka się rozglądam po stojaku z książkami bo
    ciekawostki bywają, i od paru lat jak tego tytułu
    nie ma to nie ma.
    A w tym tygodniu ta książka "Lewandowski" (wydanie chyba z roku 2016, dla młodzieży)
    stała sobie bezwstydnie na półce innej poczcie,
    którą też od lat regularnie odwiedzam, więc nie mógłbym przegapić.
    Opaczność czuwa ;-)

    -----
    > Teoretycznie jest możliwość, że jakiejś polskiej hurtowni chce się bawić w
    zbieranie resztek magazynowych z różnych zadupiów i
    > dlatego polski sklep biorący towar z tej hurtowni jeszcze to coś oferuje, a
    Anglikom nie chce się w coś takiego bawić, bo dla nich