  • 1. Data: 2020-06-24 10:15:19
    Temat: kto kłamie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    uk sklep - sorry, this product has been discontinued
    pl sklep - mała ilość, ale z bratniej Chrl płynie statek pomarańczy

    Wiem że Polacy mają wielki talent do handlu. W końcu uczyli się od
    najlepszych i zachodnie sieci retail moga polskim buty czyścić ale może
    kupić teraz drożej na wypadek jakby statek po drodze zaginął i jednak
    nie dopłynął do Rotterdamu? ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-06-24 11:32:19
    Temat: Re: kto kłamie?
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 24/06/2020 09:15, PiteR wrote:
> [...]
    > najlepszych i zachodnie sieci retail moga polskim buty czyścić ale może
    > kupić teraz drożej na wypadek jakby statek po drodze zaginął i jednak

    Zawsze kłamie Tusk, Czaskoski i Peło/Kało.

    Teoretycznie jest możliwość, że jakiejś polskiej hurtowni chce się bawić
    w zbieranie resztek magazynowych z różnych zadupiów i dlatego polski
    sklep biorący towar z tej hurtowni jeszcze to coś oferuje, a Anglikom
    nie chce się w coś takiego bawić, bo dla nich to za dużo zachodu w
    stosunku do spodziewanych zysków. Jest też możliwość, że to wabik, by
    klient zamówił, zapłacił, a potem zamiast towaru wysyłać mu przeprosiny,
    że już towar płynie, ale są opóźnienia, bo piraci, bo woda była za mokra
    i za słona, bo wybory, bo korona(ś)wirus, bo key account manager
    zatrzasnął się w kiblu.

    PS statek pomarańczy zawsze płynie z bratniej Kuby, wicie, rozumicie,
    towarzyszu, nie siejcie tu zamętu, bo to woda na młyn określonych kół.

    --
    MF

  • 3. Data: 2020-06-24 12:20:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Cholera wie, lata temu widziałem na poczcie książkę "Lewandowski" (piłkarz taki) -
    proces decyzyjny u mnie długi, na drugi dzień nie
    było, zwykle czekając do panięki z okięka się rozglądam po stojaku z książkami bo
    ciekawostki bywają, i od paru lat jak tego tytułu
    nie ma to nie ma.
    A w tym tygodniu ta książka "Lewandowski" (wydanie chyba z roku 2016, dla młodzieży)
    stała sobie bezwstydnie na półce innej poczcie,
    którą też od lat regularnie odwiedzam, więc nie mógłbym przegapić.
    Opaczność czuwa ;-)

    -----

  • 4. Data: 2020-06-25 14:12:34
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    MF <n...@n...noproblem.invalid> wrote:

    > Zawsze kłamie Tusk, Czaskoski i Peło/Kało.

    Wszyscy kłamią. Tak mówił House, ale może kłamał.

    --
    Po upojnej nocy ze słonicą, mrówek ledwo żywy kładzie się pod drzewem.
    Podchodzi do niego kolega.

  • 5. Data: 2020-06-25 15:28:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f4ac13d9-44de-4f17-92c9-560e93e911ee@trust.no1

    user Queequeg pisze tak:

    > Wszyscy kłamią. Tak mówił House, ale może kłamał.

    omg skąd to wiesz? Chyba nie oglądałeś? ;)

  • 6. Data: 2020-07-02 16:16:41
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > omg skąd to wiesz? Chyba nie oglądałeś? ;)

    Jak powiem że tak, to uznasz, że kłamię ;)

    --
    Na jednej z uczelni student podchodzil do egzaminu w sesji
    zerowej. Bardzo mu zalezalo na wczesniejszym terminie, ale tez nie