  • Data: 2010-06-25 11:56:43
    Temat: Re: kupi3em kask z Lidla
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com napisał(a):

    > Ostatnio zrobilem sobie test zatyczek 3m.
    > Darcie mordy zapijaczonych festyniarzy przechodzilo, natomiast
    > odcinalo pieknie huk. A na drodze klaksony czy syreny bylo slychac,
    > natomiast odcinalo inne dzwieki (halas z kasku itp).
    > Trasa byla krotka wiec nie wiem czy bylbym w stanie rzejechac kilkaset
    > km z zatyczkami, ale na pewno warto sprobowac :)

    Jakis czas temu (kilka lat?) zrobilem sobie podobny test podczas
    przejazdzki wokol komina. I zrezygnowalem poniewaz wkurwialo mnie ciagle
    wkladanie i wyjmowanie zatyczek - rzecz dziala sie podczas krotkiej, za
    to wieloma przystankami, wycieczki.
    Za to ostatniej jesieni majac przed soba wizje dlugiego autostradowego
    przelotu przez Czechy, wrzucilem do kieszeni kurtki kilka par sluzbowo
    dostepnych zatyczek. I w Cieszynie, po oporzadzeniu Sikorki i solidnym
    oproznieniu pecherza ruszylem w trzygodzinna podroz z zatyczkami w
    uszach. Efekt przerosl moje oczekiwania - nie bylo meczacego huku
    wielkich predkosci ;) i zwiazanego z nim zmeczenia.
    Teraz wiem, ze zawsze gdy bede ruszal w dlugi przelot, bede uzywal
    zatyczek. Na krotsze wycieczki z czestymi przerwami jeszcze nie.

    --
    zbigi
    i stopka zastepcza.