    From: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: laptop z bluray
    Date: Tue, 10 Feb 2009 15:35:41 +0100

    On Tue, 10 Feb 2009, RadoslawF wrote:

    > Z jednej strony masz trochę racji ale z drugiej powinieneś iść
    > na całość i zamówić laptopa bez baterii, bez obudowy, bez płyty
    > głównej i bez całej reszty która jest już zbędna.
    > Czysty zysk, pod warunkiem że tego laptopa potrzebujesz w stopniu
    > podobnym co tego bluetootha. :-)

    Mój znajomy miał przez wiele lat obudowę, do desktopa wprawdzie, z kartonu
    po bananach i był to gustowny design za umiarkowaną cenę.
    A tym co dopłacili do BlueRaya proponuję w tym wątku coroczne spotkania w
    których zeznają ile płyt BR włożyli do swojego napędu od momentu zakupu i
    czy koszt tego wydatku w przeliczeniu na płytę nie byłby bardziej
    uzasadniony gdyby go przeznaczyć np. na browara.