  • Data: 2010-10-08 20:08:59
    Temat: Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alias Awatar" <b...@a...eml> napisał w wiadomości
    news:i8nt2d$2ah$1@news.onet.pl...

    > No czekaj, lewy palec, prawy o tu, tu dobrze jeszcze tylko ten mniejszy
    > skurczybyk na swoje miejsce o już!
    > Patrze, patrze i wiesz gdzie by gładzik nie lezał nie dotykam go
    > nadgarstkiem.

    O, i super, znaczy że masz klawiaturę umieszczoną prawidłowo. Palce na
    klawiszach, nadgarstki lekko nad powierchnią lapa
    To teraz spójrz - touchpad masz w takiej samej odległości od lewego jak i
    prawgo kciuka (przynajmniej tak przed chwilą sprawdzałem na swoim Dellu
    17,3). Więc... w czym problem? Taka sama odległość dla lewo- i prawo
    ręcznego.

    aa.. ekran jest przesuniety względem klawiatury, albo klawiatura nie
    centrycznie.
    Więc równie dobrze powinni klawiatury do blaszaków sprzedawać z numeryczną
    po lewej dla leworęcznych.

    --
    Irokez