  • 1. Data: 2016-01-29 10:48:13
    Temat: Re: lubie zap*
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-29 10:01, J.F. wrote:
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nagra%c5%
    82-%c5%9bmiertelny-wypadek-na-drodze-s8-kto-jest-win
    ny-tragedii-dramatyczne-wideo/ar-BBoOuJH

    > https://www.youtube.com/watch?v=OJeYVXcYPMk

    jakos tak sie dziwnie sklada ze dosc czesto widze insignie
    zapierdzielajace 30 centymetrow ponad chodnikami.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2016-01-29 14:41:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-01-29 10:01, J.F. wrote:
    82-%c5%9bmiertelny-wypadek-na-drodze-s8-kto-jest-win
    ny-tragedii-dramatyczne-wideo/ar-BBoOuJH

    >jakos tak sie dziwnie sklada ze dosc czesto widze insignie
    >zapierdzielajace 30 centymetrow ponad chodnikami.

    Hm, insygnia nie takie zle auto, sam mam vectre C i imo - jezdzi sie
    normalnie.

    Natomiast silniki w tym sa mocne i do zap* zachecaja ...

    J.

  • 3. Data: 2016-01-29 15:12:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-29 14:41, J.F. wrote:

    > Hm, insygnia nie takie zle auto, sam mam vectre C i imo - jezdzi sie
    > normalnie.
    >
    > Natomiast silniki w tym sa mocne i do zap* zachecaja ...

    Odnosze wrazenie ze niejeden kierowca w takiej firmowce mysli ze ma
    nadzwyczajne sily. A czasem widac zachowanie raczej kojarzace
    sie rodowodem z dwudziestoletnia bejca na powiatowych blachach.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2016-01-29 15:56:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-01-29 14:41, J.F. wrote:

    >Odnosze wrazenie ze niejeden kierowca w takiej firmowce mysli ze ma
    >nadzwyczajne sily. A czasem widac zachowanie raczej kojarzace
    >sie rodowodem z dwudziestoletnia bejca na powiatowych blachach.

    zaraz zaraz:
    -skad wiadomo, ze firmowka ?
    -myslisz, ze takiemu od powiatowej bejcy dadza firmowa Insignie ? A
    nie co najwyzej firmowa Pande ?

    A tu ...
    -chyba zlekcewazenie warunkow, czyli sniegu na drodze ... lekkie
    -chyba zlekcewazenie widocznosci,
    -spozniona reakcja,

    no i skutki widac

    J.

  • 5. Data: 2016-01-29 16:02:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-29 15:56, J.F. wrote:

    > zaraz zaraz:
    > -skad wiadomo, ze firmowka ?
    > -myslisz, ze takiemu od powiatowej bejcy dadza firmowa Insignie ? A nie
    > co najwyzej firmowa Pande ?

    Ostatnio to raczej jedna z popularniejszych flotowek dla powiedzmy
    ze kadry sredniowyzszej. Nie chodzi o to komu dano, tylko jak sie ten
    ktos potrafi zachowywac na drodze. Mozna odniesc wrazenie ze rozmaite
    kursy asertywnosci stosowanej maja tu pewne przeniesienie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2016-01-29 16:40:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 29 Jan 2016 15:56:29 +0100, w
    <56ab7d9f$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A tu ...
    > -chyba zlekcewazenie warunkow, czyli sniegu na drodze ... lekkie
    > -chyba zlekcewazenie widocznosci,
    > -spozniona reakcja,
    - niewłaściwa reakcja - hamowanie zamiast ucieczki w lukę po prawej

    Ale przy tej prędkości na śliskim to w sumie niewiele można.
    Kubica też sobie nie poradził przy prędkości pieszego ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=o5Saaxw2RTU

  • 7. Data: 2016-01-29 17:11:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Fri, 29 Jan 2016 15:56:29 +0100, w "J.F." napisał(-a):

    >- niewłaściwa reakcja - hamowanie zamiast ucieczki w lukę po prawej
    >Ale przy tej prędkości na śliskim to w sumie niewiele można.

    trudno ocenic te predkosc - filmujacy jakos nie mial problemu i z
    zatrzymaniem i nagraniem stojacych pojazdow, wiec IMO - to bylo gdzies
    na granicy.
    Troche wolniej jechac, troche szybciej wciskac hamulec

    >Kubica też sobie nie poradził przy prędkości pieszego ;)
    >https://www.youtube.com/watch?v=o5Saaxw2RTU

    Msci sie jazda w F1 - pociagnalby za reczny, to by wyrobil :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-01-29 17:14:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-01-29 15:56, J.F. wrote:

    >Ostatnio to raczej jedna z popularniejszych flotowek dla powiedzmy
    >ze kadry sredniowyzszej.

    No wlasnie - sredniowyzszej, a nie bejcownika z powiatu :-)

    >Nie chodzi o to komu dano, tylko jak sie ten
    >ktos potrafi zachowywac na drodze. Mozna odniesc wrazenie ze rozmaite
    >kursy asertywnosci stosowanej maja tu pewne przeniesienie.

    Myslisz ze ucza ich tam "nie bedziesz zwalnial na sniegu" ?

    P.S. Te cholerne Niemce, jak pada, to wcale nie zwalniaja. Deszcz
    leje, a oni dalej 130-150.
    Zle wyszkolenie, brak doswiadczenia ... czy dobre opony ?
    Bo wypadkow jakos nadmiernie nie widac ...

    J.

  • 9. Data: 2016-01-29 18:19:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-29 17:14, J.F. wrote:

    > No wlasnie - sredniowyzszej, a nie bejcownika z powiatu :-)

    Przeciez napisalem o tym w tym samym poscie..

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2016-01-29 18:27:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2016 o 17:14 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > P.S. Te cholerne Niemce, jak pada, to wcale nie zwalniaja. Deszcz leje,
    > a oni dalej 130-150.
    > Zle wyszkolenie, brak doswiadczenia ... czy dobre opony ?
    > Bo wypadkow jakos nadmiernie nie widac ...

    Jak mocno pada to zwalniają nawet do 80-ciu.
    Jak mgła - to się zatrzymują :-) - ostatnio jak jechałem przez przełęcz
    brenner (11 listopad) we mgle na 100-150m to jedynie bułgarski tirowiec
    trzymał te swoje 91,5/km/h.
    Pozostali, głownie Niemcy turlali się 20km/h.

    TG