  • 1. Data: 2016-01-29 20:53:41
    Temat: Re: lubie zap*
    Od: <2...@4...205341.invalid> (Tom N)

    J.F. w
    <news:56ab2a52$0$697$65785112@news.neostrada.pl>:

    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nagra%c5%
    82-%c5%9bmiertelny-wypadek-na-drodze-s8-kto-jest-win
    ny-tragedii-dramatyczne-wideo/ar-BBoOuJH
    > https://www.youtube.com/watch?v=OJeYVXcYPMk

    > Zap* to trzeba umiec

    Nagrywający zamiast tyły zabezpieczyć to do przodu biegnie...

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2016-02-01 11:28:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 29 Jan 2016 20:53:41 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.16
    0129.invalid>,
    <2...@4...205341.invalid> (Tom N) napisał(-a):

    > J.F. w

    82-%c5%9bmiertelny-wypadek-na-drodze-s8-kto-jest-win
    ny-tragedii-dramatyczne-wideo/ar-BBoOuJH

    > Nagrywający zamiast tyły zabezpieczyć to do przodu biegnie...

    Stojąca ciężarówka bardziej nie popisała się -- w takiej mgle powinna z tyłu
    świecić jak choinka (p-mgielne, awaryjne).

  • 3. Data: 2016-02-01 11:32:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 01 Feb 2016 11:28:00 +0100, w
    <q...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Stojąca ciężarówka bardziej nie popisała się -- w takiej mgle powinna z tyłu
    > świecić jak choinka (p-mgielne, awaryjne).

    Cofam co napisałem -- w TIR-ze świeciło się to co powinno.

  • 4. Data: 2016-02-01 12:46:30
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Cofam co napisałem -- w TIR-ze świeciło się to co powinno.

    A trójkąt był?
    Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo
    100m wcześniej.

  • 5. Data: 2016-02-01 12:48:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    adam wrote:

    > A trójkąt był?
    > Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo
    > 100m wcześniej.

    a wskażesz nakaz wystawienia trójkąta przy zatrzymaniu w korku?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-02-01 13:04:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Feb 2016 11:48:48 -0000 (UTC), w <n8ngn0$qbh$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > a wskażesz nakaz wystawienia trójkąta przy zatrzymaniu w korku?

    Tam był wcześniej wypadek.

  • 7. Data: 2016-02-01 13:52:20
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-01 o 12:48, masti pisze:

    > a wskażesz nakaz wystawienia trójkąta przy zatrzymaniu w korku?

    Oglądałeś filmik?

  • 8. Data: 2016-02-02 22:35:04
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 1 Feb 2016 12:46:30 +0100, adam <a...@w...pl> wrote:

    >Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo
    >100m wcześniej.

    Jest duża szansa, że ten trójkąt zostałby dość szybko rozjechany.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2016-02-02 22:36:12
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 01 Feb 2016 13:04:05 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Tam był wcześniej wypadek.

    Ten wypadek mógł być równie dobrze jakieś 30 sekund wcześniej. Nawet
    gdyby chcieli wystawić ten trójkąt, to by nie zdążyli.

  • 10. Data: 2016-02-09 13:33:04

    Tue, 02 Feb 2016 22:35:04 +0100, w
    <f...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Jest duża szansa, że ten trójkąt zostałby dość szybko rozjechany.

    To prawda, ale jest również duża szansa, że dałby do myślenia szarżującemu.