  • Data: 2016-04-29 13:40:12
    Temat: Re: lutowanie na fali
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości
    J.F. pisze:

    >Poszedł do góry i wyraźnie na boki, jak dla mnie rozszerzalność
    >temperaturowa, ewentualnie zrobiła się soczewka z rozgrzanego
    >powietrza nad padem.

    Miedz ma rozszerzalnosc cieplna ~17e-6 /K.
    po podgrzaniu o 300C mamy wiec wydluzenie o 0.5%.

    jestes pewien, ze zauwazylbys takie pogrubienie ?

    Poszerzenie to juz bardziej, bo to 200 pikseli rosnie do 201 :)
    Ale poszerzenie to zwiazane z poszerzeniem laminatu ponizej.

    Tak wiec ... IMO - soczewka. Albo topnik tak sie rozlal.

    Ewentualnie - laminat pod padem spuchl.

    J.