eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyma dowalić mrózRe: ma dowalić mróz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.77-254-193-21.dynamic.inetia.pl
    !not-for-mail
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ma dowalić mróz
    Date: Wed, 10 Jan 2024 14:08:14 +0100
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <unm4sk$3hi0g$1@news.icm.edu.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
    <unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
    <8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
    <unjlmj$3d5a2$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <unjpk8$3dccg$1@news.icm.edu.pl> <unll26$djs$1$cef@news.chmurka.net>
    <unlnbb$3gphq$1@news.icm.edu.pl> <unm0lc$c8i$1$cef@news.chmurka.net>
    <unm287$3hddl$1@news.icm.edu.pl>
    <n...@4...net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 10 Jan 2024 13:08:36 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="77-254-193-21.dynamic.inetia.pl:77.254.193.21";
    logging-data="3721232"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <n...@4...net>
    X-Antivirus: AVG (VPS 240110-0, 10.1.2024), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2718971
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.01.2024 o 13:42, J.F pisze:
    [...]
    >>> Poszukaj innej przyczyny.
    >>
    >> Nie ma innej :) Sprawdzone. Wystarczy, że jest -5C i silnik odpala.
    >> Zrobi z 5 obrotów, nabierze prędkości, ciśnienie się wytworzy.
    >>
    >> Jak kiedyś miałem syntetyk, to przy -15C miał problem.
    >> Gdybyś pytał o rozrusznik, to jest w stanie idealnym, pompa też. Przy
    >> temperaturze 0C silnik odpala w 1 sekundę na jeden obrót.
    >
    > A jaki olej był przewidziany fabrycznie?

    Łomatko. Kosmiczny? Pewnie, że syntetyk.
    >
    >> Musiałbyś
    >> usłyszeć jak "kręci" przy -10C. Nie ma szans na wytworzenie ciśnienia.
    >
    > Rozumiem, ze powoli.

    Nie szybko i w bok :> Kurwa.

    > Tam jest klasyczna pompa wtryskowa, czy CR ?

    CR

    >> Ma tak od +/-5 lat i drugi/nowy akumulator. Raz zachciało mi się dokonać
    >> pomiarów i podłączyć dodatkowe zasilanie. Efekt podobny. Prędzej spalę
    >> rozrusznik nim odpalę silnik. Oleju na syntetyk nie będę zmieniał.
    >> Przyzwyczaiłem się a takie mrozy u mnie są krótkie i rzadkie.
    >
    > Ale przez 5 lat nie zmieniłes oleju?

    Nie było mrozów w zeszłym roku, to nie było problemu. Przejście z
    półsyntetyka na syntetyk przy przebiegu 250kk nie jest wskazane.
    Fakt taki, że miałem zmienić olej ostatnio ale mi się nie chciało (na
    nowy) i mam już zużyty a zatem bardziej gęsty.
    >
    >> Tak generalnie, to powinna być tam fabrycznie grzałka do miski olejowej
    >> ale producent poskąpił a ja nie będę przerabiał/montował.
    >
    > Moje diesle miały świece żarowe.

    Tutaj jest grzałka powietrza na wlocie...ale to niewiele zmienia.

    > Bardzo wolno kręci?

    Nie kurwa, wiruje jak bączek :> Coś Ci się stało w logikę, że takie
    pytanie leci?
    >
    > Może jednak zmienic markę oleju ...

    No nie bardzo. Jak mam robić płukanki i bawić się w zgaduj/zgadulę czy
    mi uszczelki wytrzymają, to wolę nie zmieniać.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: