  • 271. Data: 2011-10-31 22:44:06
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lew2,

    > On Oct 22, 8:20 pm, "KrisB" <a...@...pl> wrote:

    [................................]

    Facet, odpowiadasz na post sprzed 9 dni. W jednym z najbardziej
    zatrollowanym z wątków tego roku. Odpuść.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 272. Data: 2011-11-01 09:56:22
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > [ciach]

    > Ustal sam ze sobą co chciałeś napisać.

    "> Masz jakieś wsparcie w rzeczywistości?

    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski"

    Właśnie do tego wsparcia się odnoszę.
    Generalnie wyprzedzanie prawą stroną (pomijając wyjątki) jest niezgodne z
    przepisami). Jako wsparcie całkowicie wystarcza :)

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 273. Data: 2011-11-01 16:59:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-01, wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > "> Masz jakieś wsparcie w rzeczywistości?
    >>

    > Właśnie do tego wsparcia się odnoszę.
    > Generalnie wyprzedzanie prawą stroną (pomijając wyjątki) jest niezgodne z
    > przepisami). Jako wsparcie całkowicie wystarcza :)

    No to generalnie mijasz się z rzeczywistością.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 274. Data: 2011-11-01 21:34:51
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > No to generalnie mijasz się z rzeczywistością.

    Nudzisz mnie...

  • 275. Data: 2011-11-01 22:46:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Rozumiem, że w ten finezyjny sposób, chciałeś powiedzieć:
    >
    > "Oczywiście, że nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie, bowiem nie mam
    > nic do powiedzenia ale nie potrafię się przyznać do błędu, bo jestem
    > zwykłym usenetowym trollem."

    Powtórzę, przestań gościu pie...ić

  • 276. Data: 2011-11-01 22:58:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-01, wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

    > Nudzisz mnie...

    W ramach walki z nudą dokształć się z przepisów.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 277. Data: 2011-11-01 23:47:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 12:22:17 +0200, wiesiaczek napisał(a):

    > Myślę, że PoRD reguluje to wyraźnie:
    > "3. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu przejeżdżać z lewej
    > strony wyprzedzanego pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 4, 5 i 10."

    art. 24. u.10 p.4 - przeczytaj

    --
    ___________ (R)

  • 278. Data: 2011-11-02 07:16:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Powtórzę, przestań gościu pie...ić

    Nie przestanie, to taki typ.
    I wszyscy którzy już na to zadziałałi (czyli wrzucili klienta do kibla)
    muszą niepotrzebnie go czytać, dzięki Tobie.
    Może też zareagujesz właściwie i przestaniecie zaśmiecać grupę?

  • 279. Data: 2011-11-02 09:53:33
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-01 22:46, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Powtórzę, przestań gościu pie...ić

    :)
    Całe szczęście Cavallino, złapał za rączkę, idźcie sobie Panowie na bok
    i po dogadzajcie jak tam chcecie.

    A.

  • 280. Data: 2011-11-05 09:17:21
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > art. 24. u.10 p.4 - przeczytaj

    Przeczytałem i co?
    Obowiązek nie został anulowany.
    A o wyjątkach możemy rozmawiać w innym wątku, np. o tramwajach i innych.