  • 1. Data: 2012-05-03 17:56:02
    Temat: mapka internetowa z miarką
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Temat trochę OT, ale czy znacie jakąś mapę w internecie w której za pomocą
    linijki mozna mierzyć dystans? Kiedys działało to tutaj
    http://map24.interia.pl/ niestety nokia wszedzie musi wsadzic łapy i
    spieprzyć i obecnie brak funkcjoalnosci

  • 2. Data: 2012-05-03 18:01:50
    Temat: Re: mapka internetowa z miarką
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/ może się nada.

  • 3. Data: 2012-05-03 18:04:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 May 2012 17:56:02 +0200, Arbiter napisał(a):
    > Temat trochę OT, ale czy znacie jakąś mapę w internecie w której za pomocą
    > linijki mozna mierzyć dystans? Kiedys działało to tutaj
> [...]

    Po prostej czy po drogach ?

    Po prostej, czy moze po kole wielkim, program Google Earth.

    J.

  • 4. Data: 2012-05-03 18:14:39
    Temat: Re: mapka internetowa z miark?
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 03/05/2012 16:56, Arbiter wrote:
    > Temat troche OT, ale czy znacie jak?? mape w internecie w której za pomoc?
    > linijki mozna mierzyae dystans? Kiedys dzia?a?o to tutaj
    > http://map24.interia.pl/ niestety nokia wszedzie musi wsadzic ?apy i
    > spieprzyae i obecnie brak funkcjoalnosci

    google maps? (Maps labs --> włącz 'Distance Measurement Tool').

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-05-03 21:53:36
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachusmalpapostpl> napisał w wiadomości

    > google maps? (Maps labs --> włącz 'Distance Measurement Tool').

    dzieki, dało radę. Tzn manu o której piszesz nie znalazłem, ale na
    maps.google.com w lewym dolnym rogu jest linijka i jak się kliknie, można
    mierzyć :)

    "
    Narzędzie do pomiaru odległości
    Kliknij na mapie, aby zaznaczyć ścieżkę, której długość chcesz zmierzyć.
    Jednostki:
    metryczne imperialne
    Łączna odległość:
    904.281 m "

  • 6. Data: 2012-05-03 21:54:48
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Po prostej czy po drogach ?

    po zdjęciach z satelity. Chę zmierzyć dystans który przebywam np mmiędzy
    blokami etc.

    > Po prostej, czy moze po kole wielkim, program Google Earth.

    programu nie abrdzo chce instalowac, najlepiej www. Było kiedys navteq
    idealne, ale nokia rozwaliła i nie działa. Na maps jest ok

  • 7. Data: 2012-05-03 22:24:39
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > Temat trochę OT, ale czy znacie jakąś mapę w internecie w której za pomocą
    > linijki mozna mierzyć dystans? Kiedys działało to tutaj

    http://mapa.szukacz.pl/ na dole strony masz odległość od wybranego punktu.
    Niestety w lini prostej.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 8. Data: 2012-05-03 23:11:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 3 May 2012 21:53:36 +0200, Arbiter napisał(a):

    > dzieki, dało radę. Tzn manu o której piszesz nie znalazłem, ale na
    > maps.google.com w lewym dolnym rogu jest linijka i jak się kliknie, można
    > mierzyć :)

    "Laboratorium Map Google - Pomoc" jest po lewej stronie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-05-04 12:27:04
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Arbiter wrote:

> [...]
    >
    > "
    > Narzędzie do pomiaru odległości
    > Kliknij na mapie, aby zaznaczyć ścieżkę, której długość chcesz

    To jest wlasnie to - czyli miales juz wlaczone.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl