  • Data: 2009-03-11 12:43:47
    Temat: Re: martwe piksele ale zywe
    Od: "Piter" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
    news:1e6nm8uontrb.1hkjh21sca1ax.dlg@40tude.net...

    > Przecież dopisałem:
    > A czytałem opinie ludzi, którzy twierdzą, że rozruszanie martwych pikseli
    > takimi programami pomogło.

    ja tak miałem, znaczy podobnie, bo kupowałem monitor z podobno uszkodzonym
    pixem, podczas oględzin w sklepie nie znalazłem go, więc czym prędzej
    kupiłem :P w domu wyskoczył po jakimś czasie podczas jakiegoś filmu,
    zapuściłem te udpix co podałeś, i najpierw bardzo zblakł hot pixel a teraz
    jest w pełni sprawny, może miałem szczęście, bo kolega hota tym nie
    uratował, co prawda nie stosował go zbyt długo