  • Data: 2011-12-19 12:21:05
    Temat: Re: materiał termoodporny
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Gru, 14:59, "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote:

    > Sądzę że tak, z zapasem.

    Będę miał po świętach dobrą glinę na formę, poświęcę żarówkę i powiem
    czy daje radę.

    > Jest toto gdzieś do kupienia? Bywa że mam mało czasu na wykonanie elementu.

    Jest, nawet chyba jedna z firm należących do grupy w której ja pracuję
    coś takiego robi, ale nie znam szczegółów. Tych pianek jest jak psów,
    open cell, closed cell, materiały różniste, różne techniki
    wytwarzania, różne formy, różne "voidage rtatios", różne rozmiary
    komórek, różne typy przekroju ścianki itd. Jest to metal, czyli nie
    jest kruche, czyli może mieć zasadniczą zaletę dla Ciebie. Idzie to
    frezować, choć stanowczo ładniej wygląda szlifowane. Ale biżuterii
    robił z tego zdaje się nie będziesz :-)

    No to jeszcze jeden pomysł od czapy: kratownica z drutu z
    austenitycznej nierdzewki. Materiał sam z siebie kiepsko przewodzi
    ciepło, a jak jeszcze zrobisz ażurowy ustrój, to szybko je rozproszysz
    zanim coś przegrzejesz. A jeśli jeszcze masz gdzie nawalić miedzianych
    żeberek do bardziej intensywnego zrzucania temperatury...
    Konrad