  • 11. Data: 2022-05-20 08:37:16
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/05/2022 07:32, T. wrote:

    > Nie chodzi do końca, ile on zapierdalał, ale jaka była różnica
    > prędkości. Jeśli państwo sędziostwo jechało z prędkością około
    > maksymalnej, to różnica prędkości wynosiła ok. 50 km/godz. To tak jakby
    > do kogoś podjeżdżał ktoś skuterkiem... Przecież oni nie stali w miejscu,
    > ale jechali drogą szybkiego ruchu!
    > T.

    A jak jechal 250 albo szybciej? Dostana po dupie za nieudzielenie pomocy.

  • 12. Data: 2022-05-20 09:20:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-05-2022 o 08:32, T. pisze:

    >Jeśli państwo sędziostwo jechało z prędkością około
    > maksymalnej, to różnica prędkości wynosiła ok. 50 km/godz.

    Raczej ponad 80.
    180 to on miał po gwałtownym hamowaniu z zablokowaniem kół, w momencie
    upadku.
    Czyli wcześniej musiał mieć ponad 200 i to niemało ponad.

  • 13. Data: 2022-05-20 09:48:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 22:15:31 +0200, ii wrote:

    > Prawda. Wystarczyłoby by tyłem do kierunku jazdy siedział to nie
    > musiałby odwracać wzroku. Czemu tego nie zrobił nie wiadomo :-)

    > Powinien, no ale nie siedział tyłem więc mógł nie zauważyć.

    Nie chodzi o to czy mogl czy nie mogl.
    Jak zmienial pas, to powinien sie upewnic, ze pas pusty.

    Widzi w lusterku pojazd szybciej jadąc w odleglosci ok 50m ...
    moze czy nie moze?
    Nawet zakladajac, ze ten pojazd jedzie 120km/h, a on powiedzmy 100.

    J.

  • 14. Data: 2022-05-20 09:52:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 22:08:54 +0200, _Master_ wrote:

    > Dake już spokój.
    >
    > Tam było wzniesienie. są na jutubie dokłądne filmiki z tego miejsca.

    no to dawaj linka.

    J.

  • 15. Data: 2022-05-20 09:58:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 22:06:29 +0200, _Master_ wrote:

    > Przecież było wiadomo od początku czy kolesie z sekty zmataczą
    > nieudzielenie pomocy czy nie.
    >
    > Reszta to bicie piany.
    >
    > Zwłaszcza przy tak debilnych tłumaczeniach. Blacha przeleciała aż się
    > zatrzymałem ;-/)

    Jakby ci cos przed maska przelecialo, to tez bys sie zatrzymal :-)

    Tylko co dalej?
    -zauwazyc, ze to motocykl i sie rozgladac?
    -nawet jak motocykla nie przypomina, to rozejrzec sie co to i skad
    leci ... bo trzeba podejrzewac ze to jakis wypadek w okolicy i byc
    moze ktos potrzebuje pomocy ...

    J.

  • 16. Data: 2022-05-20 16:43:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.05.2022 o 09:20, Cavallino pisze:

    > Raczej ponad 80.
    > 180 to on miał po gwałtownym hamowaniu z zablokowaniem kół, w momencie
    > upadku.
    > Czyli wcześniej musiał mieć ponad 200 i to niemało ponad.

    Motorem >200???

    Jeszcze mi się taki nie trafił :-)

  • 17. Data: 2022-05-20 16:46:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.05.2022 o 09:48, J.F pisze:

    > Nie chodzi o to czy mogl czy nie mogl.
    > Jak zmienial pas, to powinien sie upewnic, ze pas pusty.

    To raczej bokiem na niego nikt nie wjechał. Zresztą jak bokiem to bokiem
    powinien siedzieć a nie tyłem :-)

    > Widzi w lusterku pojazd szybciej jadąc w odleglosci ok 50m ...
    > moze czy nie moze?
    > Nawet zakladajac, ze ten pojazd jedzie 120km/h, a on powiedzmy 100.

    Zależy czy jest w stanie szybko przyspieszyć :-)

  • 18. Data: 2022-05-20 17:12:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2022 16:46:12 +0200, ii wrote:

    > To raczej bokiem na niego nikt nie wjechał. Zresztą jak bokiem to bokiem
    > powinien siedzieć a nie tyłem :-)

    Czy my o tym samym mowimy?

    Teoretyzujemy, ze byc moze Gersdorf, a nie, przepraszam - Zdziennicki,
    jechal prawym pasem, po czym zjechal na lewy aby wpuscic wjezdzającą
    ciezarowke.

    Zajezdzajac przy tym droge motocyklowi, no ale jak sie jedzie 180 na
    120, to motocyklista sam sobie winny :-)

    > Zależy czy jest w stanie szybko przyspieszyć :-)

    Nawet nie musi - ten z tylu moze zwolnic.

    J.

  • 19. Data: 2022-05-20 17:38:35
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 20.05.2022 o 17:12, J.F napisał:

    > Nawet nie musi - ten z tylu moze zwolnic.

    No i zwolnił ten z tyłu. Do 180.

    --
    Collie

  • 20. Data: 2022-05-20 18:44:49
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

    > Teoretyzujemy,

    Kto? Bo ty idioto konfabulujesz jedynie, i proszę pisz wyłącznie w swoim
    imieni tympy chujku

    --
    Tomasz