  • 1. Data: 2022-05-20 17:28:29
    Temat: po pijaku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W kwestii sprawiedliwosci

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-05-20/zona-
    ryszarda-kalisza-skazana-byla-oskarzona-o-jazde-po-p
    ijanemu/?ref=aside_najnowsze

    "sąd uznał Dominikę K. za winną prowadzenia w 2019 roku samochodu po
    pijanemu i narażenia syna na niebezpieczeństwo. Wymierzył jej łączną
    karę 1 roku i 8 miesięcy ograniczenia wolności polegającej na
    wykonywaniu nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne w
    wymiarze 20 godzin w stosunku miesięcznym
    oraz zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych przez 6 lat,
    K. musi również wpłacić 15 tysięcy złotych na rzecz funduszu pomocy
    pokrzywdzonym oraz pomocy postpenitencjarnej. "

    Swoja droga - proces prawie 3 lata ... Covid czy dobry adwokat?
    A moze zły adwokat, lub zły prokurator?

    No i 2.5 promila ... dobrze wytrenowana ?

    J.

  • 2. Data: 2022-05-20 18:34:09
    Temat: Re: po pijaku
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

> [...]

    > K. musi również wpłacić 15 tysięcy złotych na rzecz funduszu pomocy
    > pokrzywdzonym oraz pomocy postpenitencjarnej. "

    Ty kurwi pisowczyku
    dwa kliki i:

    <https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-05-20/zona
    -ryszarda-kalisza-skazana-byla-oskarzona-o-jazde-po-
    pijanemu/?ref=aside_najnowsze>

    <cite>
    O uniewinnienie Dominiki K. wniosła natomiast obrona oraz kurator
    reprezentujący oskarżyciela posiłkowego, którym jest syn oskarżonej. Według
    nich dowody, które do sprawy zostały dołączone "absolutnie nie wskazują na
    sprawstwo, czy też na winę oskarżonej".

    Dominika K. oskarżona była o to,
    że 15 lutego 2019 roku prowadziła samochód na terenie stacji benzynowej w
    stanie nietrzeźwości. Wykonane na miejscu zdarzenia badanie wykazało 2,5
    promila alkoholu
    </ciete>

    > Swoja droga - proces prawie 3 lata ... Covid czy dobry adwokat?

    Tympy ciulku, wyrok niemocny jest...

    > A moze zły adwokat, lub zły prokurator?

    Mi jajka liż powoli...

    --
    Tomasz

  • 3. Data: 2022-05-20 19:17:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 17:28, J.F pisze:

    > Swoja droga - proces prawie 3 lata ... Covid czy dobry adwokat?
    > A moze zły adwokat, lub zły prokurator?

    Norma...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-05-20 20:39:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    >
    > Swoja droga - proces prawie 3 lata ... Covid czy dobry adwokat?
    > A moze zły adwokat, lub zły prokurator?
    >
    > No i 2.5 promila ... dobrze wytrenowana ?

    Hehe, no tak, 2,5 to trochę jest. Ale czy to nie było na stacji benzynowej?

    "- Zdaniem sądu czyn oskarżonej ma bardzo wysoki stopień społecznej
    szkodliwości. Zachowanie było niebezpieczne dla innych użytkowników
    ruchu, a przede wszystkim dla jej 3-letniego dziecka - dodała sędzia
    sądu rejonowego."

    Ale, że ... nie było innych użytkowników czy że oni mniej ważni są od
    dziecka? K.. jakieś znowu mentalne pojebań...wo.

    "Sędzia zauważyła, że mimo stanu nietrzeźwości, czyli 2,5 promila
    Dominika K. nie tylko zdecydowała się na kierowanie samochodem, ale i
    odebrała swoje dziecko z przedszkola"

    Wyjaśniam sądowi, że na tym polega stan upojenia alkoholowego, że ma się
    inne postrzeganie świata, mniej oporów. Wszystko co pijakowi można
    zarzucać to to, że się do takiego stanu doprowadził a nie zabezpieczył
    przed swoimi wybrykami.

    "Swoją apelacją od wyroku zapowiedziała już Prokuratura Okręgowa w
    Warszawie. - W ocenie prokuratury ten wyrok nie spełnia celów
    zapobiegawczych i wychowawczych, które powinien osiągnąć w stosunku do
    oskarżonej, jak również w zakresie do potrzeb co do kształtowania
    świadomości prawnej społeczeństwa - powiedziała prokurator Renata
    Śpiewak z Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

    No nie, bo jak niby miałoby społeczeństwo uzyskać większą świadomość
    prawną z całej sprawy słysząc tylko, że dowalili karę. Przecież nie
    zacznie prawa studiować z tej okazji.

    No ale wyrok podobny dostała co Kozidrak. 6 lat zakazu. Jak już pisałem
    ... taki wyrok nie ma właściwie żadnego sensu. Kobieta przez ten czas
    będzie wykluczona społecznie, oduczy się jeździć i potem 6 lat starsza
    wsiądzie zagrażając wszystkim. No i podatków nie będzie z jeżdżenia
    pociągiem :-) Też pewnie z perspektywy sprawy był to jednorazowy wybryk
    a nie regularne zachowanie, które wymagałoby trwałego wykluczenia.

    Pytanie jakie są wyroki za +69 :-)

  • 5. Data: 2022-05-23 08:09:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/05/2022 16:28, J.F wrote:

> [...]
    > pokrzywdzonym oraz pomocy postpenitencjarnej. "
    >
    > Swoja droga - proces prawie 3 lata ... Covid czy dobry adwokat?

    3 lata na proces to jest standard. Ostatnio ~3,5 roku trwala prosta
    sprawa spadkowa u mnie w rodzinie (nikt sie z nikim nie klocil), po
    prostu kurator dla nieletniej bioracej udzial w sprawie sobie potrafil
    nie przyjsc na trzy sprawy z rzedu. Sprawa zakonczyla sie w
    pazdzierniku, a sad postanowienie wyslal w marcu i mimo, ze prawnik mial
    podglad na tresc od razu to nie mialem oryginalu z pieczatka.

  • 6. Data: 2022-05-23 14:04:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2022 20:39:32 +0200, ii wrote:
> [...]
    >
    > Ale, że ... nie było innych użytkowników czy że oni mniej ważni są od
    > dziecka? K.. jakieś znowu mentalne pojebań...wo.

    No wiesz - mogla tez walnąc w drzewo, albo w latarnie ... czyli
    dziecko bardziej narazone :-)

> [...]
    > inne postrzeganie świata, mniej oporów. Wszystko co pijakowi można
    > zarzucać to to, że się do takiego stanu doprowadził a nie zabezpieczył

    Ale przeciez w miare kolejnych kieliszkow coraz mniej pretensji mozesz
    miec o "doprowadzenie sie". Szczegolnie, ze to nie zabronione :-)

> [...]
    > ... taki wyrok nie ma właściwie żadnego sensu. Kobieta przez ten czas
    > będzie wykluczona społecznie, oduczy się jeździć i potem 6 lat starsza

    Przy zakazach dluzszych niz rok jest obowiazkowy egzamin przed
    oddaniem PJ.

    > No i podatków nie będzie z jeżdżenia pociągiem :-)

    Moze taksówkami jezdzic, to bedą potrojne :-)

    > Też pewnie z perspektywy sprawy był to jednorazowy wybryk
    > a nie regularne zachowanie, które wymagałoby trwałego wykluczenia.

    Nie bylbym taki pewien.

    Poza tym ... nawet jesli to pierwszy raz, to czy bylby ostatni?

    J.

  • 7. Data: 2022-05-23 14:06:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2022 19:17:21 +0200, Shrek wrote:

    > Norma...

    Czy norma ... u Beaty K. trwalo ~8 miesiecy.

    J.

  • 8. Data: 2022-05-23 14:15:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2022 18:34:09 +0200, Tomasz wrote:
> [...]
    > nich dowody, które do sprawy zostały dołączone "absolutnie nie wskazują na

    No no, ciekawe.
    Sad jednak uznal, ze dowody sa wystarczajace.

    P.S. Ten syn, to ten z przedszkola? Kto ustanowil kuratora?

> [...]
    > stanie nietrzeźwości. Wykonane na miejscu zdarzenia badanie wykazało 2,5

    Wiec co podejrzewasz? A moze wiesz/

    Uszkodzony alkomat, brak aktualnego atestu, czy "to nie ja dmuchalam"
    ?

    > Tympy ciulku, wyrok niemocny jest...

    Ale 3 lata w pierwszej instancji to i tak ciekawie :-)

    A jak apelacja potrwa kolejne 4 lata ... PJ nie odzyska po 6 :-)

    > Mi jajka liż powoli...

    Moze mi sie wydaje, ale ktos tam chyba przedluzal postepowanie.

    J.

  • 9. Data: 2022-05-23 17:54:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 14:06, J.F pisze:

    > Czy norma ... u Beaty K. trwalo ~8 miesiecy.

    Może u niej było szybciej. Trzy lata na sprawę to norma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-05-23 18:15:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2022 17:54:32 +0200, Shrek wrote:
    > Może u niej było szybciej. Trzy lata na sprawę to norma.

    Tych za jazde po pijaku tez?
    Bo co tam deliberowac, zlapano na gorącym uczynku,
    kwitki z alkomatów są, zazwyczaj jeszcze sprawca sie przyznal,
    to tylko ktos sie moze rozchorowac na rozprawe.

    J.