  • 41. Data: 2022-05-21 18:00:53
    Temat: Re: [media] Akarm pod TIRa.
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.05.2022 o 13:58, Shrek pisze:

    > Przecież wyraźnie napisałem - w porównaniu z _samochodem_.

    No to .. auto inne :-)

  • 42. Data: 2022-05-21 18:03:48
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Hello ii,
    >
    > Saturday, May 21, 2022, 12:44:57 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Niejedno. Ale teraz pierwszy raz widzę gówno piszące na grupie.
    >
    > *PLONK!*

    W lustrze?

  • 43. Data: 2022-05-21 18:06:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.05.2022 o 16:07, RG pisze:
    > Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > Możemy być niewinni. Sąd zadecyduje.
    >
    > PoRD
    > Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    > liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    > drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    > zachowania.

    Ty rozumiesz co cytujesz?

  • 44. Data: 2022-05-21 20:15:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 18:00, ii pisze:

    > No to .. auto inne :-)

    Ani to motur ani samochód - nalbliżej mu do zajatyckiego tuktuka:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2022-05-21 21:20:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    ii <i...@o...invalid> wrote:

    > To się po prostu nie zdarza.

    Zdarza.

    > Tak tak, dziadku, jesteś stary, ale ja mam RSa i jest jak wyżej.

    Mam Haykę i się zdarza :)

    --
    Dzwoni jegomosc do akademika:
    - Czy mozna z Maryska?

  • 46. Data: 2022-05-21 21:21:36
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > No to już są co najmniej dwie osoby. Adaaaam!

    Obecny ;) Choć połowicznie, bo motor stoi na działce od mniej więcej
    roku. Odstawiłem na zimę i tak stoi, jakoś nie mam już weny na jazdę.

    --
    Do okulisty przychodzi pacjent:
    - Proszę przeczytać litery z tablicy - mówi lekarz.

  • 47. Data: 2022-05-21 22:30:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 May 2022 22:06:29 +0200, w <6286a345$0$469$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Przecież było wiadomo od początku czy kolesie z sekty zmataczą
    > nieudzielenie pomocy czy nie.

    A kiedy trzeba udzielić pomocy?

  • 48. Data: 2022-05-21 22:32:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 May 2022 16:43:39 +0200, w <t689eu$dl8$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Motorem >200???
    >
    > Jeszcze mi się taki nie trafił :-)

    Mnie się nie trafiła przejażdżka promem kosmicznym, ale wierzę że takie promy
    istnieją.

    W sumie to chyba nie można być tak głupim, by myśleć że motory nie osiągają
    200km/h. A może można...

  • 49. Data: 2022-05-21 22:48:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 22:32, r...@k...pl pisze:

    > Mnie się nie trafiła przejażdżka promem kosmicznym, ale wierzę że takie promy
    > istnieją.

    Istniały:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2022-05-21 23:08:58
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.05.2022 o 20:15, Shrek pisze:

    > Ani to motur ani samochód - nalbliżej mu do zajatyckiego tuktuka:P

    P..sz :-) Mikrokar po prostu. Taki kar tylko mikro. Co tu wymyślać.