    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [media] Jak bardzo można upaść?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 27 Sep 2022 12:20:50 +0200

    On Sun, 25 Sep 2022 18:34:22 +0200, ii wrote:
    > Mowa o rowerach. Wiem, że ich nie lubicie, ale obiektywnie ... jak

    Nie lubimy to rowerzystow jadących po jezdni.

    > przyjdzie jeździć elektrykami to może te rowery będą rozwiązaniem
    > dojazdu do dworca by pociągiem pojechać tam, gdzie elektryk nie podoła.

    Srednio.
    Bedą pociagi, to bedą tramwaje i autobusy, a w dluzszy wyjazd bagaz
    rowerem ... troche niewygodnie.

    Za to np znajomi za miastem mieszkaja, do miasta jest wygodny dojazd
    pociagiem, ale do dworca maja kilometr. A i w miescie kolejne.
    Rower bylby w sam raz, tylko problem logistyczny - gdzie zostawic,
    zeby nie ukradli.

    Hulajnoga elektryczna jest w sam raz, o ile skladana :-)

> [...]
    > sukcesach nie ma już śladu -- ... wycena giełdowa przed problemami
    > płynnościowym ... oscylowała w zakresie 80-100 mln zł, dzisiaj
    > przekracza nieco ponad 10 mln zł.
    > "
    > Pomyślałbym, że po prostu upadnie.
    > "
    > A tymczasem
    > "Białystok, Ciechanów, Kalisz, Katowice, Piotrków Trybunalski, Płock,
    > Sosnowiec, Tychy i Żyrardów to miejscowości, w których już od 1 kwietnia
    > wystartowały nowe systemy rowerów miejskich zarządzanych przez spółkę

    No ale widzisz - ich zysk zalezy od tego, ile miasta zechcą zaplacic.
    A problemy plynnosciowe ... to gdy rowery na kredyt kupowali,
    no chyba, ze zarzad sobie limuzyny kupil :-)

    > I ogólnie te rowery wydają mi się raczej głupim pomysłem. Przy cenie np.
    > 50gr/min raczej nie pojechałbym nigdzie dalej.

    We wroclawiu jest 20 minut bezplatnie i 4zl/godz.
    I to jest stawka w sam raz, ale jakos postoje byly mi nie po drodze,
    a i jeszcze np z laptopem jade.

    50gr/min to sa hulajnogi elektryczne.
    Widac dobry interes, bo mam ze 4 marki, i sobie radzą bez dotacji.
    Po nocy tylko widac jakich cudow dokonuje obsluga - np na jednej
    hulajnodze przewozi 5 .. pewnie do ładowania.

    I z takiej hulajnogii chetnie bym skorzystal ... ale za miastem.
    W miescie mam KM.

    I wlasnie np jade pociagiem do innego miasteczka ... a tam d* .. tzn
    pol godziny spacerku.

    > Byle carsharing za 1zł da
    > mi pojazd, który dojedzie szybciej i taniej.

    > Twizy może będzie trzeba odebrać. 30km. Co proponujecie?

    Znajomego z samochodem :-)

    J.