  • Data: 2022-06-24 17:32:33
    Temat: Re: [media] Nowy taryfikator w praktyce
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2022 o 11:12, J.F pisze:

    > Porsche jadace 40 to zlosliwosc, traktor to duza uciazliwosc :-(

    > Jakbys jechal przepisowe 90 ... droga hamowania 40m.
    > Tira jakas podobna ...

    To nawet nie chodzi o to, ale jak nie widzisz to jedziesz tak, by
    zahamować w razie potrzeby. Więc te 5000 jest co najwyżej za to, że ktoś
    być może musiałby zahamować a nie za to, że się zderzy.

    > Filmu nie ma, trudno ocenic jak to wygladalo naprawde.
    > Tirman siedzi wysoko, moze mial widocznosci na 200m.

    No tak, ale przepis to przepis. Da się wystawić mandat.

    > Ale ale ... naprawde w taryfikatorze jest 5000 zl za to?
    > Czy sie troche zlozylo ?

    Było, że się złożyło. Niemniej jednak .. ile byłbyś w stanie jechać za
    traktorem?

    > No ale u nas jakos tak to wyglada :-)
    >
    > Za "niewskazanie" naprawde jest 8 tysiecy?
    > Oj, to chyba trzeba kombinowac ... na babcie, na wnuczka, na Ukrainca
    > :-)

    MZ wystarczy nie pamiętać, ale oczywiście będzie to kwestionowane.