  • 1. Data: 2022-06-21 22:20:25
    Temat: [media] Nowy taryfikator w praktyce
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Wyprzedził traktor 5000zł http://niusy.pl/@nczas.com/ajy
    Nie wskazał kierującego 8000zł http://niusy.pl/@nczas.com/ajz
    Wywrócił się skuterem Więzienie http://niusy.pl/@nczas.com/ak0

  • 2. Data: 2022-06-22 10:27:20
    Temat: Re: [media] Nowy taryfikator w praktyce
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/06/2022 21:20, ii wrote:
    > Wyprzedził traktor 5000zł http://niusy.pl/@nczas.com/ajy
    > Nie wskazał kierującego 8000zł http://niusy.pl/@nczas.com/ajz
    > Wywrócił się skuterem Więzienie http://niusy.pl/@nczas.com/ak0

    ej nie dziala ta strona, wez to ogarnij.

  • 3. Data: 2022-06-23 21:59:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-21 o 22:20, ii pisze:
    > Wyprzedził traktor 5000zł http://niusy.pl/@nczas.com/ajy
    > Nie wskazał kierującego 8000zł http://niusy.pl/@nczas.com/ajz
    > Wywrócił się skuterem Więzienie http://niusy.pl/@nczas.com/ak0

    No ale o co chodzi?
    Litwin kierujący TIRem wyprzedzał na wzniesieniu i dostał 5 klocków
    mandatu. Czy wyprzedzał traktor, czy porszę, czy frumankę, to bez
    znaczenia dla ciebie, gdy będziesz jechał z przeciwka i nagle za
    wzniesieniem spotkasz się na czołowym z TIRem. Więc w takiej sytuacji to
    jak najbardziej uzasadnione "czy się stoi, czy się leży, pięć tysięcy
    się należy". Dalej nie chciało mi się czytać, bo tekst napisany typowo
    dla bętzwałków, którzy lubią się masturbować czytaniem w szmatławcach o
    tym, że "mandaty są wyciąganiem pieniędzy z kieszeni biednych kierowców,
    których nie stać przecież na drogie paliwo".

  • 4. Data: 2022-06-23 22:44:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.06.2022 o 21:59, Poldek pisze:

> [...]
    > wzniesieniem spotkasz się na czołowym z TIRem. Więc w takiej sytuacji to
    > jak najbardziej uzasadnione "czy się stoi, czy się leży, pięć tysięcy

    Nic nie było o tym, że ktoś jechał z naprzeciwka, więc najpewniej nie
    jechał.

> [...]
    > tym, że "mandaty są wyciąganiem pieniędzy z kieszeni biednych kierowców,
    > których nie stać przecież na drogie paliwo".

    Nic nie było o paliwie. Czytać nie umiesz.

  • 5. Data: 2022-06-24 01:29:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-23 o 22:44, ii pisze:

    > Nic nie było o tym, że ktoś jechał z naprzeciwka, więc najpewniej nie
    > jechał.

    Dlatego skończyło się zaledwie na głupich 5 tys. zł mandatu.

  • 6. Data: 2022-06-24 01:36:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.06.2022 o 01:29, Poldek pisze:

    > Dlatego skończyło się zaledwie na głupich 5 tys. zł mandatu.

    Dlatego nie ponosił winy za łosie, które jadąc z drugiej strony nie
    przewidziały, że za górką może coś sobie stoi. Mandat nic do tego nie ma.

  • 7. Data: 2022-06-24 02:19:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-24 o 01:36, ii pisze:

    > Dlatego nie ponosił winy za łosie, które jadąc z drugiej strony nie
    > przewidziały, że za górką może coś sobie stoi. Mandat nic do tego nie ma.

    Proszę, mów dalej...

  • 8. Data: 2022-06-24 11:12:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2022 21:59:00 +0200, Poldek wrote:

    > No ale o co chodzi?
    > Litwin kierujący TIRem wyprzedzał na wzniesieniu i dostał 5 klocków
    > mandatu. Czy wyprzedzał traktor, czy porszę, czy frumankę, to bez

    Porsche jadace 40 to zlosliwosc, traktor to duza uciazliwosc :-(

    > znaczenia dla ciebie, gdy będziesz jechał z przeciwka i nagle za
    > wzniesieniem spotkasz się na czołowym z TIRem.

    Jakbys jechal przepisowe 90 ... droga hamowania 40m.
    Tira jakas podobna ...

    > Więc w takiej sytuacji to
    > jak najbardziej uzasadnione "czy się stoi, czy się leży, pięć tysięcy
    > się należy".

    Filmu nie ma, trudno ocenic jak to wygladalo naprawde.
    Tirman siedzi wysoko, moze mial widocznosci na 200m.

    Ale ale ... naprawde w taryfikatorze jest 5000 zl za to?
    Czy sie troche zlozylo ?

> [...]
    > tym, że "mandaty są wyciąganiem pieniędzy z kieszeni biednych kierowców,
    > których nie stać przecież na drogie paliwo".

    No ale u nas jakos tak to wyglada :-)

    Za "niewskazanie" naprawde jest 8 tysiecy?
    Oj, to chyba trzeba kombinowac ... na babcie, na wnuczka, na Ukrainca
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2022-06-24 11:34:32
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-06-24 o 11:12, J.F pisze:

    > Za "niewskazanie" naprawde jest 8 tysiecy?
    > Oj, to chyba trzeba kombinowac ... na babcie, na wnuczka, na Ukrainca
    > :-)

    Maksymalnie tyle jest i dlatego tyle dostał że właśnie kombinował bo
    wolał tyle zamiast 2 tysiące za przewinienie i 20 punktów mieć.

    Avast.

  • 10. Data: 2022-06-24 11:49:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2022 11:34:32 +0200, cyklista wrote:

    > Maksymalnie tyle jest i dlatego tyle dostał że właśnie kombinował bo
    > wolał tyle zamiast 2 tysiące za przewinienie i 20 punktów mieć.

    Ale kto decyduje, ile?

    No dobra, po opisie sądząc
    https://nczas.com/2022/06/17/nie-wskazal-sprawcy-wyk
    roczenia-dostal-osiem-tysiecy-zlotych-mandatu-foto/

    sobie zasluzyl na wysoki mandat za wykroczenia.

    Ale ale ...
    "Nieprzepisową szarżę zarejestrował wideorejestratorem inny kierujący,
    a potem doniósł na policję o wykroczeniu."

    to co - ten filmujacy tez
    "auto najpierw ze znaczną prędkością przejechało na czerwonym świetle
    ruchliwe skrzyżowanie, ignorując też poziome i pionowe znaki drogowe
    ustalające kierunki jazdy z poszczególnych pasów ruchu.

    Chwilę później, po raz kolejny ignorując obowiązkowy kierunek jazdy
    wynikający z sygnalizatora świetlnego, kierowca omal nie doprowadził
    do zderzenia z inną osobówką."

    Czy to po prostu jeden przejazd przez skrzyzowanie, i moze jeszcze
    calkiem inny niz wyglada z opisu - np ominal filmujacego w kolejce
    przed swiatlami i np pojechal prosto z pasa do prawoskretu.
    Nad jego pasem bylo czerwone, nad tymi prosto zielone ...

    J.