    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] Pancerne Seicento
    Date: Tue, 21 Mar 2023 15:03:38 +0100

    On Tue, 21 Mar 2023 14:01:31 +0100, io wrote:

    > Tak piszą. Myślisz, że powinien zapłacić właściciel parkingu?

    Skoro płacił własciciel, to posiadacz nie musi.
    Ale jakby tak nie zapłacił ... odesłac UFG do prokuratora :-)

    > Myślisz, że zapłaci?

    Od tego są sądy :-)

    No i gazety :-)

    > Chyba musisz im pomóc :-)

    > No dość. Głowy nie dam, ale obstawiałbym, że jednak nie osiągnie 150 tys:-)

    Normalnie bym powiedział, ze naprawa nieoplacalna i szkoda całkowita.
    Nawet bez przestoju, co może zwolnic parking z odpowiedzialnosci :-)

    > Jak Seicento jest to czemu nie ona? :-)

    Sei podejrzewam, że nie jest, bo jest za tanie.

    Audi natomiast ... opancerzone, czesci jakies specjalne, drogie pewnie
    w cholerę, możliwe ze blacharz nie wyprostuje ... a potem jeszcze sie
    okaże, ze to jakies certyfikaty ma i wymaga, i nie przedłużą ...
    sprzedac.
    A co z limuzyną prezydenta, tą, co jej opona pękła ?

    > Nie wiadomo czy płakać czy śmiać się.

    Na pewno piętnować.
    Wrak tupolewa od Rosjan chcą, a tu proszę - zwykłe seicento i 6 lat
    "w śledztwie".

    J.