    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] Stara pierdoła zaleca prędkość zalecaną
    Date: Sat, 14 May 2022 16:04:52 +0200

    W dniu 14.05.2022 o 13:30, Poldek pisze:

    > Ja też popieram ogólny zakaz parkowania na chodniku, który został
    > zniesiony tymczasowo w stanie wojennym (aby tajniacy prowadzący
    > obserwację mieli wygodniej) i do tej pory ta tymczasowość wciąż trwa.

    Ale co trwa? Parkowanie na chodniku jest dopuszczalne o ile zostawi się
    przejście i przejazd dla wózka. Mamy więcej samochodów i większe
    potrzeby parkingowe niż dawniej. Trend jest absurdalny, miejsca
    parkingowe są raczej zawłaszczane niż współdzielone. Zmiany są
    potrzebne, dlatego właśnie zwróciłem uwagę na artykuł, który wyciąłeś.

    Wrócę do tego bo takie pieprzenie o niczym nie ma sensu.

    http://niusy.pl/@onet.pl/ajf

    Jest tam o jeżdżeniu na rondach, kaskach, rowerzystach, prędkości
    zalecanej i szkoleniach itp. Ja tutaj też sobie piszę różne artykuły
    niekiedy w podobnym duchu.