  • Data: 2022-05-17 12:02:30
    Temat: Re: [media] Stara pierdoła zaleca prędkość zalecaną
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 14 May 2022 12:49:07 +0200, w <t5o1f5$m10$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > "Marek Dworak, pełnomocnik ministra infrastruktury ds. bezpieczeństwa
    > ruchu drogowego i ruchu rowerowego...
    >
    > ...Z ronda mamy zjeżdżać tylko z prawego pasa, ...

    To jest.

    > ...dzieci mają obowiązkowo jeździć w kasku rowerowym [kupisz te kaski za
    > rodziców?], ...

    A nie ma takiego obowiązku przy poruszaniu się po drogach publicznych?
    Sądziłem, że to tak oczywiste, że jest.

    > ...a rowerzyści mają otrzymać ustawowy zakaz wjazdu przed nadjeżdżający
    > samochód na przejazdach rowerowych [taki jak piesi?]...

    W sumie logiczne.

    > ...Przy tym nie uważam, że rowerzysta powinien być zmuszony do
    > zatrzymywania roweru przed przejazdem i zsiadania z siodełka. Tego
    > rowerzyści nie lubią i sam nie lubię ...rowerzysta, ... musi tylko dać
    > szansę kierowcy, żeby go zauważył i żeby mu ustąpił. ... [ma się kłaniać
    > czy jak? jw]

    Ktoś pisał, że w D rowerzysta może przejeżdżać przez przejście dla pieszych,
    ale automatycznie traci pierwszeństwo (może po przejechaniu wszystkich
    pojazdów).

    > ...Zgłosiłem m.in. wprowadzenie w Polsce prędkości zalecanej. To
    > spowoduje, że znak B-33, czyli ograniczający prędkość będzie mniej
    > deprecjonowany przez zarządzających ruchem i samych uczestników ruchu
    > drogowego. I ta propozycja została na forum dobrze przyjęta.[ohoho]

    Co to ma być za prędkość? Zakręt na 80km/h, ograniczenie do 40, a zalecane
    będzie 30 czy jak?