  • 101. Data: 2022-05-26 21:41:37
    Temat: Re: [media] przymus.
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2022 o 21:32, RG pisze:
    > Użytkownik "ii" <i...@o...invalid> napisał w wiadomości

    > Ja ich nie zmuszałem, ani nie zachęcałem  do kupowania tego.

    I co z tego?

  • 102. Data: 2022-05-26 21:42:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2022 o 21:33, RG pisze:
    > Użytkownik "ii" <i...@o...invalid> napisał w wiadomości

    > I w tym całe nieszczęście, że moja składka idzie na koszty leczenia durniów
    > z obrażeniami w wyniku nie zapięcia pasów.

    No ale składka tych co płacą za poduszki idzie na twoje leczenie.

  • 103. Data: 2022-05-27 00:17:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    Thursday, May 26, 2022, 4:09:57 PM, you wrote:

    > A kto to pokrywa, nie ZUS ze skladek (rowniez twoich)?

    ZUS jest tylko poborcą składek. Uzupełnij wiedzę o systemie
    ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, bo masz wyraźne luki.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 104. Data: 2022-05-27 00:18:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, May 26, 2022, 8:26:51 PM, you wrote:

    > Za leczenie placi NFZ.
    > ZUS placi renty i zasiłki na czas zwolnienia.

    Ale to z innych ubezpieczeń.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 105. Data: 2022-05-27 00:49:19
    Temat: Re: [media] Kogo by tu okraść...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.05.2022 o 20:45, K pisze:

    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/kon
    fiskata-samochodow-jak-to-sie-robi-w-innych-krajach/
    lqzc5fk

    > Z automatu gdy spowodujesz wypadek ale pewnie wyjdzie jak zwykle, ze cos
    > jest niezgodne z czyms. Nie jestem zwolennikiem zabierania samochodu tym
    > bardziej, ze po wypadku do niczego sie on nie bedzie nadawal zapewne o
    > ile w ogole przed wypadkiem mial jakas sensowna wartosc. Z drugiej
    > strony to jak ich skutecznie karac czy odstraszyc? Skutecznosc leczenia
    > alkoholizmu na koszt panstwa mozna sobie potluc o kant dupy. Poza tym
    > tego trzeba chciec.

    > https://www.confused.com/car-insurance/mapped-the-dr
    ink-and-drug-driving-laws-across-the-world#europe

> [...]
    > jest tez partner/partnerka ktory to tolerowal odsuwajac problem w czasie.

    > No i widzisz, a kawalek wyzej ubolewasz nad tym, ze sprawca moze
    > zdechnac z glodu. Nie powinienes miec skrupulow przed pozwaniem
    > rowerzysty. Moze kiedys cos odziedziczy, moze pojdzie do pracy, dostanie
    > rente albo emeryture i bedzie mozna mu cos zajace. Ja sobie zdaje z tego
    > sprawe, ze to zepchnie mase ludzi do szarej strefy albo zmusi do wyjazdu
    > za granice tylko, ze nikt nie potrafi zaproponowac alternatywy. Skoro
    > nie pijesz w ogole to uwazam, ze martwisz sie problemem ktory Cie

    Jakie Ty masz IQ? Myślisz, że oni chcą wraki zabierać? Tu chodzi o
    pospolite okradanie ludzi. Nie ma znaczenia czy spowodujesz wypadek.
    Potrzebny pretekst i już.

  • 106. Data: 2022-05-27 09:20:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/05/2022 23:17, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > ZUS jest tylko poborcą składek. Uzupełnij wiedzę o systemie
    > ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, bo masz wyraźne luki.
    >
    > [...]

    Jak zwal tak zwal. ZUS pobiera NFZ wyplaca. Wszysto i tak jest w jednym
    dziurawym worku.

  • 107. Data: 2022-05-27 09:23:07
    Od: K <n...@e...com>

    > Jakie Ty masz IQ? Myślisz, że oni chcą wraki zabierać? Tu chodzi o
    > pospolite okradanie ludzi. Nie ma znaczenia czy spowodujesz wypadek.
    > Potrzebny pretekst i już.

    60. Tak wlasnie mysle, ze beda zabierac rowniez auta ktorych wartosc nie
    przekracza 10k PLN.

  • 108. Data: 2022-05-27 13:46:57
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    > No ale składka tych co płacą za poduszki idzie na twoje leczenie.

    Jest prawny obowiązek zapinania pasów i za lekkomyślność/głupotę użytkownika
    nie powinno się obciążać innych.

  • 109. Data: 2022-05-27 13:47:39
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    > I co z tego?

    To, że nie masz racji - nie będę "musiał im oddać".

  • 110. Data: 2022-05-27 14:12:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.05.2022 o 13:46, RG pisze:
    > Użytkownik "ii" <i...@o...invalid> napisał w wiadomości

    > Jest prawny obowiązek zapinania pasów i za lekkomyślność/głupotę
    > użytkownika
    > nie powinno się obciążać innych.

    Problem niezapinania pasów istnieje głównie w twojej głowie.