    From: "To.Ja" <t...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] wjechał pan pod zakaz ...
    Date: Sun, 22 Jan 2023 15:40:57 +0100

    Shrek w
    <news:tqioiu$6nr$4$Shrek@news.chmurka.net>:

    > W sumie dobre pytanie - jest miejsce wyznaczone znakiem poziomym na
    > chodniku. Stoi również zakaz zatrzymywania z napisem pow. 15 min. na
    > znaku. Znalazłem karteczkę od straszników, "postój w strefie znaku B16".

    > NIc się nie zgadza - znak był b36 (a raczej miał być) a nie B16 (zakaz
    > powyżej pewnej wysokości)

    Zwykła pomyłka pisarska

    > wzór znaku b 36 nie przewiduje dodatkowych
    > dopisków na znaku (może być tabliczka pod), do tego jest zakaz postoju a
    > nie zatrzymywania,

    Opis znaku B-35 obejmuje również temat zatrzymania powyżej jednej minuty
    "Jeżeli dopuszczone jest zatrzymanie pojazdu na czas dłuższy niż 1 min, na
    znaku należy umieścić napis określający czas dopuszczonego postoju"
    Dodatkowo:
    "Zasady umieszczania tego znaku (B-36 SIC.) są analogiczne jak znaku B-35
    (pkt 3.2.36) oraz dotyczą tych samych elementów drogi."

    Tak więc zapchałeś se głowę jakimiś pierdołami o żabach [1] i teraz
    usiłujesz zainteresować tym innych

    > tabliczka nie może "rozszerzać" znaku a jedynie go
    > ograniczać, więc co by tam nie było napisane to miejsca postojowego nie
    > dotyczy.

    I znowu 3 prawda...
    "Odstępstwa od obowiązywania znaku dla niektórych rodzajów pojazdów wyraża
    się przez umieszczenie tabliczki z napisem ,,Nie dotyczy ...". "

    > I teraz będę musiał iśc do gniazda nierobów i nieuków, albo czekać na
    > sprawę w sądzie i pewnie też iść - bo projektant niedouczony a strażniki
    > na chłopski rozum myślą a prawa nie znają.

    zawsze możesz się pokajać, i przeprosić np. SM.

    Znowu się nie popisałeś zielony ludku...

    --
    Tomasz