    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] wjechał pan pod zakaz ...
    Date: Thu, 26 Jan 2023 10:29:50 +0100

    W dniu 23.01.2023 o 16:38, Shrek pisze:

    > Dam znać jak się potoczy.

    Po wizycie u straszników - umorzone.

    Pani nie chciała dać za wygraną, twierdziła że pierwszy raz słyszy tym
    że zakaz zatrzymywania nie dotyczy miejsc wyznaczonych. Na pytanie jaki
    jest je zdaniem sens wyznaczania miejsc postojowych na których jest
    zakaz postoju stwierdziła "że on tu nie jest od sensu, a wogóle to prawo
    nie musi być sensowe". W końcu z sąsiedniego pokoju przylazł jakiś drugi
    strażnik tłumaczyć jej że się myli, ale z nim też się kłóciła, potem
    polazła gdzieś na dwie minuty i jak wróciła to mówi że co prawda nie mam
    racji ale mi wyjątkowo umorzą. Powiedziałem, że jak nie mam racji to
    chyba nie umorzą tylko pouczą, ale ja pouczenia nie przyjmuje bo nic
    złego nie zrobiłem. Dostała majdfaka i w kółko powtarzała że "nie ma pan
    racji ale wyjątkowo umorzą".

    Kurwa - co za idioci tam pracują. NIe dość że nie znają przepisów, to
    jeszcze przyłapani na oczywistej wadzie ich rozumowania brną w kółko...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!