    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: memtest86
    Date: Fri, 15 Apr 2022 05:21:19 GMT

    On 2022-04-14, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Nr wersji nie pamiętam, ale miałem też taki przypadek.
    > Nowsza wersja -- przechodzi bez problemu.
    > Stara wersja -- wyrzuca błędy.

    Mi nie tyle wyrzuca błędy co się ordynarnie wiesza (na pojedyńczym
    rdzeniu, nie w trybie SMP). Nb. na stronach memtest86 dostępne są dwie
    wersje: 9.x i 4.x. Te dla odmiany wydają się działać ok.

    > A tak naprawdę za wiarygodny uznaję prime95. Memtest nie obciąża komputera, a
    > prime95 szybko go "podgrzewa" i prawda szybciej wychodzi na jaw :)

    Prime95 zdaje się nie ma wersji butującej więc jak on może testować
    obszary pamięci, gdzie coś już tam siedzi?

    --
    Marcin