  • Data: 2024-01-13 18:20:43
    Temat: Re: microSDXC (uses shared SIM slot)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2024 o 11:51, io pisze:

> [...]
    884841#20884841

    > Tylko pizdy używają dzisiaj wiatraków :-)

    Właśnie nakurwia ładnie 3A w akumulator :)...a słoneczka o tej godzinie
    nie ma.

    Pizdy nie majo wiatraków ale majo Twizy :D Na wiatrak cie nie stać,
    Twizdo :D

    UhahaUha. Chciałbyś mieć darmowe ładowanie i dorabiasz ideologię :D

    UhahaUha.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>