    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Sat, 31 Dec 2011 21:45:28 +0100

    On 2011-12-31 21:25, ToMasz wrote:
    > witam
    >
    > Jakiś czas temu szukałem informacji jak się żyje z telefonem który ma
    > androida. Zafascynowanie z punktu widzenia fana "angry birds" jest
    > wielkie, wiec opinie niemiarodajne, albo całkowity ich brak. Może moje
    > parę zdań komuś pomoże

    Pytanie tylko na czym poczekac. Swego czasu mialem tak wlasnie zrobic
    pozostajac przy Palmie TX i Nokii 5800. Ostatecznie jednak denerwowaly
    mnie dwa urzadzenia zamiast jednego sensownego.
    Mysle, ze czesc cech lub wad ktore wymieniles da sie wyeliminowac
    poprzez dobre zamienniki z marketu. Sugeruje jednak zastanowic sie
    dobrze przed zamiana na przyklad ekranu odblokowania. Kupilem jakas
    mocno rekomendowana aplikacje, ktora dodaje mozliwosc uruchomienia
    dowolnych aplikacji bez odblokowywania urzadznia, ostatecznie jednak
    sporo drobnych acz irytujacych niedorobek zrazilo mnie na tyle, ze sobie
    ja odpuscilem.
    Odnosnie czytania ksiazek - uzywam Moon+ Readera i zlego slowa nie moge
    powiedziec. Ladnie formatuje tekst, jasnosc reguluje przesowajac palec
    po lewej stronie ekranu. Fajnie tez wspolpracuje z Ivona, potrzasniecie
    telefonem wlacza opcje czytania ksiazki.
    Standardowego launchera SGS2 zastapilem GO Launcherem, wg mnie znacznie
    bardziej funkcjonalny i zarazem bez zbednych wodotryskow. Wiaze sie z
    tym rowniez wspomniana przez Ciebie cukierkowosc: istalujesz motyw z
    dowolnymi ikonami i cukierkowosc znika, chyba ze miales na mysli cos innego.