    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Sun, 1 Jan 2012 12:24:04 +0100

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jdpf0t$uth$1@node2.news.atman.pl...

    > Slabo widze pisanie jedna reka na TX trzymajac
    > go oczywiscie w tej samej dloni.

    Co to znaczy na TX? Często piszę SMSy na iPhone4 trzymając
    ją tą samą ręką - piszę kciukiem bez problemów obejmując
    klawiaturę w trybie portretowym. Tryb pejzażowy (landscape)
    dobry jest natomiast do trzymania go dwoma rękami i pisania
    dwoma kciukami na powiększonej klawiaturze.

    > Ze Swype dodatkowo zadne dziury podczas jazdy samochodem
    > czy autobusem nie sa przeszkoda w pisaniu.

    Nie znam sposobu aby dodać Swype do oryginalnej aplikacji
    SMSowej w iPhone. Jest Swype jako osobny app notatnika
    ale to trochę bez sensu pisać w notatniku i kopiować do SMSa :-)

    > Niekoniecznie kluczami ale juz udem lub jakimkolwiek fragmentem ciala ;]
    > jak najbardziej. Kieszenie sa na tyle cienkie ze nie stanowia przeszkody
    > dla ekranu pojemnosciowego.

    Dokładnie.

    > Z tego niusa wynika, ze to gorzej niz podroba:
    > http://gizmodo.pl/gadgets/35276/oficjalna_aplikacja_
    siri_trafila_wlasnie_do_android_market.html

    Jak to mówią? Imitation is the sincerest form of flattery... :-)
    Naśladowanie jest najbardziej szczerą formą pochlebstwa.