  • Data: 2010-03-19 18:24:11
    Temat: Re: mixol do diesla
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "trochę" MIXOLu. Ma to niby zapewnić lepsze smarowanie, bo(szczególnie
    > zimowe) paliwo w PL jest zbyt "suche".

    To jakiś żart jest.
    W wartburgu cała okolica gaźnika lepiła się i śmierdziała jak zaniedbana
    kuchnia.
    Mało prawdopodobne by to było pomocne dla wtrysku paliwa pod wysokim
    ciśnieniem.
    Może zatuszuje na moment objawy jakieś silnika bliskiego śmierci, ale raczej
    spowoduje katastrofę.
    Dodatkowo niebieski dym za autem.

    Słyszałem, że stosowano olej tedex do diesli. Ale to było zimą do wywrotki
    kamaz.
    P.