  • Data: 2022-05-19 01:45:07
    Temat: Re: [moje życie]5 godzin wycięte z życiorysu;?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2022 o 00:27, ii pisze:

    > No nie.

    Notak :]

> [...]
    > da, czy imo mają ten sam interfejs komunikacyjny by również imo nie
    > trzeba ujednolicać. Znowu trzebaby rozpoznać temat i wydać trochę kapuchy.
    >
    > Na końcu dopiero jest ujednolicenie pilota. W jednym samochodzie pilot
    > potrafi samochód zabezpieczyć i odbezpieczyć, okna domykać, nie wiem co
    > jeszcze. W innym jest zupełnie inny system, który głównie alarm aktywuje
    > i deaktywuje, ale coś może jeszcze umieć. Czyli nie wystarczy proste
    > zamonotowanie modułu radiowego z pilotem. Trzeba rozpoznać jak to
    > wszystko już działa by ewentualnie zastąpić czymś innym.

    Kupujesz takie same moduły do wszystkich aut, podłączasz z obejściem
    immobilajzera i programujesz pilota do wszystkich, jednego. Podpinasz
    funkcję "komfort" tam gdzie Ci pasuje i masz nawet dodatkowy autoalarm z
    powiadomieniem do ~500m w pilocie. Proces komplikacji pozostawiam
    domyślnie. OK, funkcji kluczyka mechanicznego to nie zmienia ale
    traktujesz kluczyk jako awaryjne otwarcie z kluczyka :] Nazywa się to
    "dublowanie elektroniczne" zabezpieczeń bez ingerencji w podstawy,
    oczywiście z pomysłem.

    Sam tak sobie zrobiłem na 2 autach ale żaden problem żeby to skopiować
    na 5 aut. Ty w sumie masz jednego Renaulta na bateryjkę + PKP i rower.
    PKP odpuszczam jednak. Nachuj kontrolować lokomotywę, skoro jedzie po
    torach a nie może skręcić w prawo na rondzie przy 3 zjeździe? Taniej
    wyjdzie bilet na docelową stację :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>