    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Date: Thu, 26 Nov 2020 16:24:48 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <rpkscc$mq2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rplaof$vnq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rplhft$44g$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rplldg$6n1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rpnjln$maj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rpo66h$46e$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 26-11-2020 o 15:44, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Podsumujmy - ja pisałem o szukaie OC, ty dorzuciłes porównyweanie
    > porównywarek

    Dokładniej to było tak, że Ty pisałeś o konkretnym przypadku OC, a ja
    dodałem uwagę że mubi może być droższe w porównaniu do innych
    porównywarek, niezależnie od bonu, więc promocja w mubi może okazać się
    ściemą.

    >i auwazyłes ze w tym temacie moje porównywanie do cen z
    > zeszłego roku nie ma sensu.

    Tak, przy moim porównaniu porównywarek nie miało.

    > Tyle ze moje porownywanie nie odnosiło sie do porownywania
    > porównywarek, bo

    Bo nie przeczytałeś na co odpowiadasz.

    > Po prostu nie rozumiesz słowa fakt.

    Oczywiście że rozumiem - takie właśnie są fakty.

    > Czyli nie tylko cham ale i szowinista...

    No sorry - jeśli dla Ciebie zaobserwowanie jakiegoś zjawiska jest
    chamstwem i szownizmem, toniech Ci będzie.
    Ale może faktycznie się mylę, bo Tobie podobni pozwalają przypuszczać że
    nie tylko baby tak mają, że zapamiętują to co same wymyśliły (i czasem
    nawet tego nie wypowiedziały na głos).

    > Jebłem. Musisz zaczac zapisywac swoje twierdzenia.

    Nie muszę, doskonale pamiętam o czym była rozmowa i w jakich
    okolicznościach.
    Za to Ty masz z tym problem.
    I to Ci właśnie teraz przekazywałem.

    HINT: Po raz kolejny nie dyskutujesz z tym, co ja napisałem, tylko z tym
    co sobie wtedy na ten temat wyobraziłeś.

    > Czy ty twierdzisz ze nie pisałes wielokrotnie o ecodrivingu jako o
    > powolnym poruszaniu sie?

    Nie.
    Ale i tak nie o to chodzi, tylko o to o czym pisaliśmy w tamtej
    konkretnej dyskusji.

    Ma się to nijak do innych dyskusji, wątków i tematów.

    > O jak ty to piszesz melepetach? Ze
    > wielokrotnie nie wysmiewałes ecodrivingu?

    Nie.
    Za to wyśmiewałem melepectwo i ślamazarną jazdę.
    Jeśli uważasz, że to ecodriving, to właśnie udowodniłeś przykład
    faktycznego ograniczenia, tyle że własnego.