  • 1. Data: 2020-11-22 19:37:13
    Temat: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
    Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób kupiło
    i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
    https://mubi.pl/id-AWLF30

    Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
    A ja 50zł.

    Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad 600
    takze moze warto przeliczyc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 2. Data: 2020-11-22 19:43:19
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > konto. A ja 50zł.
    >
    > Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem

    Teraz jeszcze czytam ze nawet 250zł mozna dostac za zawarcie polisy ale
    wtedy z wypłatą trzeba poczekać do konca trwania polisy i warunkiem
    jest to ze przez ten rok nie sprzedasz auta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 3. Data: 2020-11-23 23:08:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.11.2020 o 19:37, Budzik pisze:

    > Ostatnio ktos tu udostepniał link do ubezpieczenia tanszego o 150zł.
    > Skorzystałem i podaje link bo pewnie przez tamten juz kilka osób kupiło
    > i wykorzyatało limit bonusów dla kolegi.
    > https://mubi.pl/id-AWLF30

    Gratuluję. Jeden z nielicznych, który do tej promocji podszedł z
    chłodnym umysłem.

    > Wchodząc przez ten link i kupujac polise macie 150zł zwrotu na konto.
    > A ja 50zł.

    UWażaj aby cię teraz pewien Radziu nie zjadł ;-)

    > Kupiłem polise za niecałe 400zł gdzie w zeszłym roku płaciłem ponad 600
    > takze moze warto przeliczyc.

    Mój link ciągle jest aktywny ;-)
    https://mubi.pl/id-OHKN5

    --
    Czarek
    https://mubi.pl/id-OHKN5

  • 4. Data: 2020-11-24 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

    > Gratuluję. Jeden z nielicznych, który do tej promocji podszedł z
    > chłodnym umysłem.

    I tak i nie bo juz jedno ubezpieczenie kupiłem tradycyjnie przez co
    straciłem ze 3 stówki :)))
    Ale dzieki temu masz 5 dyszek ode mnie.
    Daj znac czy dostałes.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 5. Data: 2020-11-24 11:03:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

    > I tak i nie bo juz jedno ubezpieczenie kupiłem tradycyjnie przez co
    > straciłem ze 3 stówki :)))

    Zależy gdzie kupowałeś.
    Mój syn liczył ten mubi kilka tygodni temu i ofertę mieli dokładnie o
    150 zł droższą niż to samo na innych porównywarkach.....
    Więc to zwykła ściema jest.

  • 6. Data: 2020-11-24 11:22:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 24.11.2020 o 11:03, Cavallino napisał:

    > Zależy gdzie kupowałeś.
    > Mój syn liczył ten mubi kilka tygodni temu i ofertę mieli dokładnie o
    > 150 zł droższą niż to samo na innych porównywarkach.....
    > Więc to zwykła ściema jest.

    To podobnie jak ze znanym powiedzeniem Stalina o wyborach:
    nieważne kto ma jakie oferty, ważne kto liczy.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 7. Data: 2020-11-24 11:58:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Zależy gdzie kupowałeś.
    > Mój syn liczył ten mubi kilka tygodni temu i ofertę mieli
    > dokładnie o 150 zł droższą niż to samo na innych
    > porównywarkach..... Więc to zwykła ściema jest.

    Bardzo duzo zalezy od tego co wpiszesz do wyszukiwarki.
    Na to samo auto potrafiłem znaleźć najtansza oferte za 800 jak i za
    500zł.

    Ale dla aut które szukałem znalazłem oferty za:
    535 (w zeszłym roku 600)
    600 (w zeszłym roku prawie 700 u agenta)
    500zł za osobówke (nie mam porównania z poprzednim rokiem)

    To sa ceny bez doliczenia bonusu.
    Dla mnie te ceny sa ok.
    Po doliczeniu bonusu sa rewelacyjne.

    Ale zapewne zdarza sie ze wyjdze drozej - ja kiedys sprawdzałem
    rankomat raz na jakis czas to tez wychodziło mi drozej niz u agenta ale
    ze 2x wyszło mi duzo taniej i wtedy zawarłem polisy.

    To 5-10 minut wiec imo za dodatkowe 100-200zł warto przeliczyc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 8. Data: 2020-11-24 12:03:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 11:58, Budzik pisze:

> [...]
    > 535 (w zeszłym roku 600)
    > 600 (w zeszłym roku prawie 700 u agenta)
    > 500zł za osobówke (nie mam porównania z poprzednim rokiem)

    Ale użyłeś kilku porównywarek?
    Bo ja o tym pisałem.

    Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z celem....

  • 9. Data: 2020-11-24 12:14:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale użyłeś kilku porównywarek?
    > Bo ja o tym pisałem.

    Tylko dwóch.
    Czyli mubi i rankomat.
    Obie zreszta maja obecnie podobne promocje bo rankomat daje 120zł.

    > Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
    > celem....

    Rozumiem. To bede porownywał do rozmaru buta. Lepiej?

    Ale skoro 500zł-600 (i jeszcze do tego bonus 150 albo nawet 250zł) to
    zle to ile płacicie za OC?

    Bo ja ładnych pare lat temu płaciłem za osobówke 300zł i wydawało mi
    sie to ok ale myslałem ze takie ceny juz sa nieosiągalne.
    Ale chetnie skorzystam z miejsc gdzie mozna taka cene osiągnac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 10. Data: 2020-11-24 12:32:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-11-2020 o 12:14, Budzik pisze:

    > Ale skoro 500zł-600 (i jeszcze do tego bonus 150 albo nawet 250zł) to
    > zle to ile płacicie za OC?

    O ile pytasz o cenę którą dostał mój sy, to szukał ceny za pakiet, więc
    samo OC ani jego ani mnie nie interesowało.