    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <rplaof$vnq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rplhft$44g$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rplldg$6n1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rpnjln$maj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rpo66h$46e$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rpohc2$bn0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rpovsv$l9q$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: 27 Nov 2020 09:47:53 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Mówisz o ruszaniu?
    > No to wiem, że nie znaczy.

    Wtedy nie wiedziałes :)
    Ale to dobrze.

    > Tyle że Ci którzy jeżdżą wolno i ślamazarnie tego nie wiedzą, więc
    > uważają że jeżdżą eko, bo słabo gaz naciskają.

    Czyli problemem nie jest eko jazda tylko brak wiedzy o niej?

    > A co za tym idzie - ten cały trend przynosi tylko szkody.

    Ja bym powiedział ze TEN TREND to brak szkolenia, wiedzy, czytanie po
    łebkach i lizanie nagłówków zamiast dokładnego czytania.
    Wtedy zgodze sie ze TEN TREND przynosi wiele szkód (nie wiem czy tylko
    szkody) i ekodriving jest przykładem ze jezeli ktos chce coś robic a
    nie doczyta o co w tym własciwie chodzi to moze osiagnac efekty inne od
    zamierzonych.

    > Ale tak czy tak - wszystko zależy od tego do czego porównujesz.
    > Jeśli ktoś chce pojeździć dynamicznie (a o tym wtedy gadaliśmy),
    > to i owszem - jazda eko, nawet zgodna z regułami, będzie w tym
    > przeszkadzać i będzie wolna.

    Niewatpliwie jazda eko przekresla udział samochodem w rajdzie - tu
    pełna zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis