    From: Piotr Łopaciuk <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: muzyka na stronie i zaiks/stoart?
    Date: Sun, 16 Jan 2011 16:07:00 +0100

    Dnia 16-01-2011 o 15:21:15 - <d...@w...o2.pl> napisał(a):

    > wlasnie tak sobie wymyslil..
    > zle sie strona bedzie ladowala, czy zaiks policzy wejscia i po np 1zl od
    > kazdego policzy?

    Ni chodzi o kwestie techniczne. Chodzi o to, że muzyka na stronie w tle
    zwykłemu użytkownikowi przeszkadza. Przy przeglądaniu stron
    niejednokrotnie ma włączoną w tle własną muzykę, albo nie chce nic
    słuchać. Po kiego gwinta kazać mu słuchać byle czego na stronie? Nie
    trafiłeś nigdy przy przeglądaniu www na sytuację, gry masz otwarte 10
    tabów i nagle w któregoś z nich zaczyna dobiegać irytująca muzyka? Uwierz
    mi - przez większość czasu użytkownicy i tak będą szukać przycisku "Wyłącz
    muzykę", albo po prostu opuszczą stronę i już na nią nie wrócą.

    --
    How much wood would a woodchuck chuck if a wouldchuck could chuck wood?
    Stilghar