  • 1. Data: 2011-01-15 19:17:50
    Temat: muzyka na stronie i zaiks/stoart?
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    chcę na stronie odtwarzac jakiąś piosenkę. przepatrzyłęm tabele zaiksu i
    stoartu i nie widzę odpowiedniej kategorii.
    czy Ktoś z grupy wie jak to zrobić (serwer w Polsce, więc wolę zapłącić;))?

  • 2. Data: 2011-01-16 11:32:04
    Temat: Re: muzyka na stronie i zaiks/stoart?
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-01-15 20:17, - pisze:
    > chcę na stronie odtwarzac jakiąś piosenkę. przepatrzyłęm tabele zaiksu i
    > stoartu i nie widzę odpowiedniej kategorii.
    > czy Ktoś z grupy wie jak to zrobić (serwer w Polsce, więc wolę zapłącić;))?

    http://i.plikomat.pl/media/i/2de28e511042ac6f2e1190d
    70229af49.jpg

    PS.
    Napisz do wykonawcy.

    --
    Robert Kusmierz

  • 3. Data: 2011-01-16 11:47:11
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 16. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Robert Kusmierz:

    > http://i.plikomat.pl/media/i/2de28e511042ac6f2e1190d
    70229af49.jpg

    Ale OP nie napisał, że ta piosenka ma się odtwarzać kiedy tylko ktoś
    wejdzie na stronę. On chce ją po prostu na stronie umieścić w taki
    sposób, że goście będą mogli jej słuchać.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2011-01-16 11:50:38
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sat, 15 Jan 2011 20:17:50 +0100, - wrote:

    > chcę na stronie odtwarzac jakiąś piosenkę. przepatrzyłęm tabele zaiksu i
    > stoartu i nie widzę odpowiedniej kategorii.
    > czy Ktoś z grupy wie jak to zrobić (serwer w Polsce, więc wolę zapłącić;))?

    Ale to jest konkretny utwór czy może chodzi o muzykę w "jakimś klimacie"?
    Czy przeznaczenie strony jest komercyjne?

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 5. Data: 2011-01-16 13:31:42
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    > Ale to jest konkretny utwór czy może chodzi o muzykę w "jakimś klimacie"?
    > Czy przeznaczenie strony jest komercyjne?

    knkretna jedna piosenka, niewiadomo jeszcze czy polska czy zagraniczna,
    odtwarzana w tle.
    strona www firmy budowlanej brata, wiec raczej komercyjna

  • 6. Data: 2011-01-16 13:44:04
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 16. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) -:

    > knkretna jedna piosenka, niewiadomo jeszcze czy polska czy
    > zagraniczna, odtwarzana w tle.

    Ale tak automatycznie, po wejściu na stronę? To nie jest najlepszy
    pomysł. Chyba że chcesz bratu wyświadczyć niedźwiedzią przysługę.

  • 7. Data: 2011-01-16 14:21:15
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    >Ale tak automatycznie, po wejściu na stronę? To nie jest najlepszy
    >pomysł. Chyba że chcesz bratu wyświadczyć niedźwiedzią przysługę.

    wlasnie tak sobie wymyslil..
    zle sie strona bedzie ladowala, czy zaiks policzy wejscia i po np 1zl od
    kazdego policzy?

  • 8. Data: 2011-01-16 15:07:00
    Od: Piotr Łopaciuk <s...@g...com>

    Dnia 16-01-2011 o 15:21:15 - <d...@w...o2.pl> napisał(a):

    > wlasnie tak sobie wymyslil..
    > zle sie strona bedzie ladowala, czy zaiks policzy wejscia i po np 1zl od
    > kazdego policzy?

    Ni chodzi o kwestie techniczne. Chodzi o to, że muzyka na stronie w tle
    zwykłemu użytkownikowi przeszkadza. Przy przeglądaniu stron
    niejednokrotnie ma włączoną w tle własną muzykę, albo nie chce nic
    słuchać. Po kiego gwinta kazać mu słuchać byle czego na stronie? Nie
    trafiłeś nigdy przy przeglądaniu www na sytuację, gry masz otwarte 10
    tabów i nagle w któregoś z nich zaczyna dobiegać irytująca muzyka? Uwierz
    mi - przez większość czasu użytkownicy i tak będą szukać przycisku "Wyłącz
    muzykę", albo po prostu opuszczą stronę i już na nią nie wrócą.

    --
    How much wood would a woodchuck chuck if a wouldchuck could chuck wood?
    Stilghar

  • 9. Data: 2011-01-16 16:13:47
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-01-16 12:47, Mirosław Zalewski pisze:

    70229af49.jpg
    > Ale OP nie napisał, że ta piosenka ma się odtwarzać kiedy tylko ktoś
    > wejdzie na stronę. On chce ją po prostu na stronie umieścić w taki
    > sposób, że goście będą mogli jej słuchać.

    I jesteś tego pewien? Na podstawie jakiej części wypowiedzi ;)

    --
    Robert Kusmierz

  • 10. Data: 2011-01-16 20:32:25
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 16. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Robert Kusmierz:

    > I jesteś tego pewien? Na podstawie jakiej części wypowiedzi ;)

    Niecałe dwie godziny po moim poście przyznał (w gałęzi obok) że jedna
    chce to mieć w tle. Ale dalej uważam że Twoja uwaga (link do komiksu)
    była przedwczesna i nieuzasadniona. Bo jednak w pierwszym poście nie
    sprecyzował czy chodzi o muzykę w tle, czy muzykę która będzie dostępna
    po kliknięciu jakiegoś przycisku ,,play" czy czegoś tam.

    Chociaż ostatecznie link okazał się być na miejscu, tak.