    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Date: Thu, 3 Jun 2021 21:56:48 +0200

    W dniu 2021-06-03 o 02:57, 1634Racine pisze:
    > mysz - jaką radzicie?
    > wymagania sa podstawowe:
    > - optyczna
    > - z kabelkiem usb
    > - dwa klawisze + kółko (czyli trzeci przycisk)
    > Poprzednia (ale to było parę ładnych lat temu): Genuine.
    >
    > co dzisiaj doradzicie? żeby nie padła raz dwa...

    A nie łatwiej włozyć dongla/odbiornika do USB i mieć mysz radiową na USB?
    Na co Ci ten kabel.
    Jedną mysz radiową na USB używałam (i jeszcze mam bo sprawna) ponad 5
    lat. Drugą kupiłam w Rossmanie za ok 20 zł. Bardzo ładna i świetnie
    działa. Używam ja już z 5 m-cy. Drugi komplet dwóch akumulatorków czeka
    zawsze naładowany i jak trzeba to wymienia sie te baterie w mig.

    --
    animka