  • Data: 2021-06-07 19:15:00
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-03 o 17:14, _Master_ pisze:
    > Jeśli chcesz kupić jakąś myszkę to idź do sklepu, pomacaj i kup.
    >
    > Ale jak pracujesz czy dużo klikasz to już wchodzimy w indywidualne
    > wymagania.

    Dokładnie tak. Najlepiej zajść do jakiegoś elektromarketu, gdzie mają
    różne myszki wystawione i sobie je pomacać oraz poklikać. Tak właśnie
    szukałem myszki dla siebie, gdy mi stare zaczęły odmawiać posłuszeństwa,
    a w nowej chciałem, by po wciśnięciu przycisków mieć miękki klik.

    Podobnie zresztą z klawiaturami. Również w elektromarkecie na wystawce
    testowałem jaki każda z nich ma klik i skok klawisza.

    Sugeruję jeszcze jedną rzecz przy oglądaniu myszy w sklepie: sprawdzić,
    czy ma śrubki i czy da się je rozkręcić w przypadku jakiegoś z nimi
    problemu. Dawno temu miałem A4tech i można ją było rozkręcić do naprawy.
    Te inne, tańsze - chociaż czasem niezłe myszy marketowe - mają
    przeważnie zgrzany plastik obudowy i bez użycia siły nie da się ich
    rozebrać na części. Sam używam tanich myszy optycznych (MODECOM MC-M4
    oraz EVEREST SM-163B) i w codziennej pracy sprawdzają się z naddatkiem.

    > LOGITECH M705
    >
    > Wiem że droga i bezprzewodowa ale to zakup na lata.
    > U mnie chyba przeżyła dwie wymiany gratów w blaszaku
    >
    > Spróbujesz raz bez kabla i już nigdy go nie będziesz miał ;-)

    Ja tam nie przepadam za bezprzewodowymi i rozumiem autora, chociaż mam
    także zestaw klawiaturę i mysz po BT oraz WiFi, żeby do różnych urządzeń
    podpinać w razie potrzeby.

    K.
    --
    http://www.krystek.art.pl/