  • Data: 2021-06-11 11:33:55
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 22:41, heby pisze:
    > 1) Baterie w pilocie przez 99.99% czasu nic nie robią. NIC. Nie padają
    > też nagle. Pilot działa coraz gorzej. Myszki padają nagle.

    BEZEDURA. Podaj model

    > 2) Baterie w myszce świecą relatywnie mocną diodą/laserem po kilka
    > godzin dziennie

    Moje logitechy wytrzymują przynajmniej te 3 mies.

    > 3) Myszka przechodzi w tryb uspienia co objawia się albo lagiem przy
    > wybudzaniu albo całkowitym wyłączeniem co jest upierdliwe (np. podczas
    > programowania mam to wielokrotnie, ponieważ są tam długie okresy
    > posługiwania się wyłacznie klawiaturą)

    Używam 10 lat myszek bezprzewodowych logitecha w domu i pracy z Adobe,
    Corelem itp. Czasem zauważam mniejszą precyzyjność jak użyję
    starszej/starszego modelu. Wtedy jest minimalna różnica w zależności od
    podłoża.
    Ale im nowsza np. M720 TRIATHLON. ZERO RÓżNICY.

    > 4) W przypadku myszką bluetooth dodatkowo dochodzą lagi na radiu z
    > powodu zakłuceń i/lub kompletne idiotyzmy jak rozparowanie się bez
    > powodu, czkawka kursora itd itp. co tam programiści sterowników czy
    > hardware wypocili w mękach piekielnych.

    Jestem białym wolnym człowiekiem ;-) nie mam takich problemów.

    Wqrw kiedy wyładowała się o 23.00 i nie ma w zapasie
    > baterii a robota pilna, przechodziłem kilka razy.

    Jak używasz jakiegoś BADZIEWIA to się ma dwie myszki.
    tylko trzeba trochę myśleć ;-)

    > Był kiedyś jakiś projekt myszki ładowanej indukcyjnie, przez podkładkę,

    Po kiego huja? Wymieniasz baterię raz na 3 mies (albo i rzadziej)

    I normalnie żyjesz dalej.

    PS. jako programiście spodoba Ci się
    PRACA NA WIELU URZĄDZENIACH - FLOW
    Jak pracujesz to chyba nie będziesz dziadował na 200 zł ;-)