  • Data: 2021-06-12 09:37:49
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota-12-czerwca-2021 o 04:17, 1634Racine pisze:
    > i wlasnie*dlatego* - nigdy nie uzywalem akumulatorowej. Z premedytacja
    > szukam myszy kablowej usb.

    Może jestem szczęściarzem ale w moim świecie te problemy nie występują.
    Pierwszego logitecha odkupiłem od kolegi bo nowa była dla mnie za droga.
    A później już poleciało.
    Przez 15 lat powiedzmy miałem zmieniłem 4 myszki bezprzewodowe.
    Z czego wszystkie uważam nadal za sprawne nie lagujące i nie mające
    problemów z połączeniem a bateria nie pada NAGLE.

    Różnica jest w precyzji to fakt i oprogramowaniu. (zawsze mam ustawione
    przyciski "audio" tak żeby nie wykonywać zbędnych ruchów.